Warlords Of Draenor Hakkında
-
selamlar , dreanor ptr'i sanırım çıktı. Beta tester davetiyesi alan var mı aramızda acaba merak ettim?
çünkü oyunu cidden çok merak ediyorum yenilikleri eski tbc zamanlarını sanki yaşatıcak gibi geldi bana izlediğim videolardan. her ne kadar kendini yenilesede oyun o zamanların hikayesine dönmek güzel olucak gibi. birde bugün ticket açtım costumer supporttan ama onlarda biz burdan bişey yapamıyoruz development departmanından havuz sisteminden şansa seçiliyo oyuncular beklemede kalın dediler. geliştirme departmanına sızma ihtimalimiz var mı bi iletişime geçsek hile hurda yaptırsak :W
birde bu 7 günlük bedava süreyi istediğimiz zaman kullanabiliyo muyuz? 2-3 ay önce arkadaşım istediğin zaman kullanabiliyosun demişti bende wod çıktıktan sonraya saklıyodum ama blizzden gelen mailde 1 temmuzda bu şansın sona ericek demiş kararsız kaldım kullansam mı kullanmasam mı diye :|
-
bi up olsun
