Web Browser Kontorulu [Yardım]
-
sayfa girşinde internet explorer kontrolu yapmasını istiyorum eğer kullanıcı internet explorer kullaniyorsa
asd.html e yönlensin sayfa
elinde böyle veya benzer bir kod olan varmı?
-
17hit ilginç.
neyse up
-
<? //tarayıcı kontrolu : k4ndemir,http://k4ndemir.blogspot.com //eğer tarayıcı internet explorersa if ( strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') ) { //asd.html'ye yonlendir header('Location: asd.html'); } else { //değilse index.html'ye header('Location: index.html'); } ?> -
Realist bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------bu kodu bende buldumda bunu ben wp ye entegre edemedim sayfada saçma sapan hata yazıları çıkıyor
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
bu kodu bende buldumda bunu ben wp ye entegre edemedim sayfada saçma sapan hata yazıları çıkıyor
-----------------------------hacı tema klasorunun içinde bişey header.php diye dosya olcak onun en altına ?> php tagının üstüne altdakileri yaz çalışır.
//tarayıcı kontrolu : k4ndemir,http://k4ndemir.blogspot.com
//eğer tarayıcı internet explorersa
if ( strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') )
{
//asd.html'ye yonlendir
header('Location: asd.html');
}
else
{
//değilse index.html'ye
header('Location: index.html');
} -
Hocam en başta çıkan dosyan hangisi .
index.php ama en üstünde include ler vardır onun onların en başındaki dosyaya git...
Arkadaşın dediği işlemi yap aynen, ama orda hani ie ise bi yere gidiyo değil ise farklı bi yere gidiyo ya
ie ise kontrole session atayip birazdaha gelişmişini yapabilirisn ...
Arkadaşın kodu en baştaki sayfaya direk cart diye atarsan sürekli refres atar o yüzden
session ile kontrole gidip 1 kere yaptırabilirsin bunu ?
<?
session_start(); ob_start();
if (strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') ) {
$_SESSION['iemibak'] = 1;
header('Location: asd.html');
}
else {
$_SESSION['iemibak'] = 2;
header('Location: index.html');
}
$kontrol = $_SESSION['iemibak'];
bu kontrol şeyinide diğer sayfanın başında çekersin 1 ise şu olsun 2 ise bu gibi istersen yani
arkadaşın dediği işine yaraması lazım senin geç oldu yarına bakarız bir daha..
?> -
konu deneme fırsatım olmadı ama akşam deniyeceğim
ie ise başka sayfaya gitsin değilse herhangi bir işlem yapmasın
if ( strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') )
{
header('Location: asd.html');
}
else
{
stop; veya exit;
}
gibi olsun php de nasıl yapabiliriz bunu stop ve exit di galiba php bilgim olmadığından bilmiyorum :) bu konudada yardımcı olursaniz
