Web Browser Kontorulu [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    sayfa girşinde internet explorer kontrolu yapmasını istiyorum eğer kullanıcı internet explorer kullaniyorsa

    asd.html e yönlensin sayfa

    elinde böyle veya benzer bir kod olan varmı?


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    17hit ilginç.

    neyse up


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    <?
    //tarayıcı kontrolu : k4ndemir,http://k4ndemir.blogspot.com
    //eğer tarayıcı internet explorersa
    if ( strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') ) 
    { 
    //asd.html'ye yonlendir
    header('Location: asd.html');
    }
    else
    {
    //değilse index.html'ye
    header('Location: index.html');
    }
    ?>


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Realist bunu yazdı:
    -----------------------------

     

     


    -----------------------------

    bu kodu bende buldumda bunu ben wp ye entegre edemedim sayfada saçma sapan hata yazıları çıkıyor


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Gzx bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu kodu bende buldumda bunu ben wp ye entegre edemedim sayfada saçma sapan hata yazıları çıkıyor


    -----------------------------

    hacı tema klasorunun içinde bişey header.php diye dosya olcak onun en altına ?> php tagının üstüne altdakileri yaz çalışır.

    //tarayıcı kontrolu : k4ndemir,http://k4ndemir.blogspot.com 

    //eğer tarayıcı internet explorersa

    if ( strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') )

    {

    //asd.html'ye yonlendir

    header('Location: asd.html');

    }

    else

    {

    //değilse index.html'ye

    header('Location: index.html');

    }


    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam en başta çıkan dosyan hangisi .

    index.php ama en üstünde include ler vardır onun onların en başındaki dosyaya git...

    Arkadaşın dediği işlemi yap aynen, ama orda hani ie ise bi yere gidiyo değil ise farklı bi yere gidiyo ya

    ie ise kontrole session atayip birazdaha gelişmişini yapabilirisn ...

    Arkadaşın kodu en baştaki sayfaya direk cart diye atarsan sürekli refres atar o yüzden

    session ile kontrole gidip 1 kere yaptırabilirsin bunu ?

     

    <?

    session_start(); ob_start();

     

    if (strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') )  {  

    $_SESSION['iemibak'] = 1;

    header('Location: asd.html');

    }

    else {

    $_SESSION['iemibak'] = 2;

    header('Location: index.html');

    }


    $kontrol = $_SESSION['iemibak'];

    bu kontrol şeyinide diğer sayfanın başında çekersin 1 ise şu olsun 2 ise bu gibi istersen yani

    arkadaşın dediği işine yaraması lazım senin geç oldu yarına bakarız bir daha..
    ?>


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    konu deneme fırsatım olmadı ama akşam deniyeceğim

    ie ise başka sayfaya gitsin değilse herhangi bir işlem yapmasın

     

    if ( strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE') )  
    {
    header('Location: asd.html');
    }
    else
    {
    stop; veya exit;
    }

    gibi olsun php de nasıl yapabiliriz bunu stop ve exit di galiba php bilgim olmadığından bilmiyorum :) bu konudada yardımcı olursaniz

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
Toplam Hit: 1097 Toplam Mesaj: 7