Web Cam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Müridler yeni bir sorunla başbaşayız.Şöyle bir sorunumuz var.

    Benim kuzen web cam almış..Programı yüklemiş bilgisayara.Gayet güzel çalışıyormuş.Kamerada görüşürken birden elektrikler kesilmiş..Sora kameralı görüşmeye devam etmek istemiş ama kamera kapkara gösteriyomuş.Yani tamamen siyah bi ekran.

    Sora programı silip tekrar kurmayı denemiş ama denetim masasından programı silemiyor adam.Sildikten sora yeniden başlat dedim bilgisayarı.yine aynı.Program silinmiyo.Programı tekrar yüklemek istiyo o da olmuyo.Hadi bi yardım be bizim kuzene??


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    güvenkip de programı kaldırmayı dene.. yada üstüne kur..yada yada your uninstall programı ile kaldırmayı dene.. yada boşver gitsin :|

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    sistem geri yükleme sorunu halledebilir belki..

    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    söylediklerinden hiç.bişey anlamadım..

    bi not daha.msn de kamerayı açmaya çalıştığımızda.kamera var görünüyo.davet gönderiyorum.kabul ediyo.tam görüntü gelcek görüntüleme durduruldu diyo  :S


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek
    bu arada sözüm snnyk adlı mürideydi (:

    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    eğer kameranın usb sini sökmeden programı silemeyi deniyorsan silmez çünkü program o anda aktif olarak görünüyordur. kamerayı pc den çıkar görev çubuğunda (sağ alt kısımda ) programın simgesi varsa üzerine sağ tıkla exit çıkış filan yazar oradan çık programı sil tekrar kur kamerayı tak dene büyük ihtimalle çözülecektir kolay gelsin

    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    yok abi yok yok kesin bişey var bizim bu şeyhte..lan konuyu açıyorum buraya..konuyu açar açmaz bişey oluyo sorun kalkıyo ortadan :S

    şeyhimiz okuyup üfledi mi yoksa :D


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
Toplam Hit: 1652 Toplam Mesaj: 7