Web Cam
-
Müridler yeni bir sorunla başbaşayız.Şöyle bir sorunumuz var.
Benim kuzen web cam almış..Programı yüklemiş bilgisayara.Gayet güzel çalışıyormuş.Kamerada görüşürken birden elektrikler kesilmiş..Sora kameralı görüşmeye devam etmek istemiş ama kamera kapkara gösteriyomuş.Yani tamamen siyah bi ekran.
Sora programı silip tekrar kurmayı denemiş ama denetim masasından programı silemiyor adam.Sildikten sora yeniden başlat dedim bilgisayarı.yine aynı.Program silinmiyo.Programı tekrar yüklemek istiyo o da olmuyo.Hadi bi yardım be bizim kuzene??
-
güvenkip de programı kaldırmayı dene.. yada üstüne kur..yada yada your uninstall programı ile kaldırmayı dene.. yada boşver gitsin :|
-
sistem geri yükleme sorunu halledebilir belki..
-
söylediklerinden hiç.bişey anlamadım..
bi not daha.msn de kamerayı açmaya çalıştığımızda.kamera var görünüyo.davet gönderiyorum.kabul ediyo.tam görüntü gelcek görüntüleme durduruldu diyo :S
-
bu arada sözüm snnyk adlı mürideydi (:
-
eğer kameranın usb sini sökmeden programı silemeyi deniyorsan silmez çünkü program o anda aktif olarak görünüyordur. kamerayı pc den çıkar görev çubuğunda (sağ alt kısımda ) programın simgesi varsa üzerine sağ tıkla exit çıkış filan yazar oradan çık programı sil tekrar kur kamerayı tak dene büyük ihtimalle çözülecektir kolay gelsin
-
yok abi yok yok kesin bişey var bizim bu şeyhte..lan konuyu açıyorum buraya..konuyu açar açmaz bişey oluyo sorun kalkıyo ortadan :S
şeyhimiz okuyup üfledi mi yoksa :D
