Web Cam Veya Güvenlik Kamerası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
     Arkadaşlar okuduğum okulda lanet olası PC labaratouarı bölümünde Güvenlik kamerası bulunmamakta. Bugun iç dış sağ sol temizlik donanımsal ve yazılımsal olarak bir rapor oluşturup tutanak tuttum. Bu işten ben sorumluyum her neyse. Lanet cocuqlar Ram çalmışlar. Döküntü PC'den 512 ram alsan nolur almasan nolur. Diğer Lab gittik. Orada da 5 PC'nin Ram çalınmış. Buna önlem olarak lab'a bir veya bir kaç adet kamera düzeni yapmak istiyoruz. Şimdi normal webcam taksak yüksek bir noktaya pc'ye bağlı olarak. Saatte ki çekimi kaç MB yer kaplar yada Güvenlik kamerası taksak bunun maaliyeti ve bu Yer tutan MB boyutu ne olur.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    web cam işini görmez,bu konuyu birazdaha ciddiye alarak uzuc maliyetle bi sistem kurabilrsin.

    rene bu işte daha uzman ondan yardım alabilrsin.

    kamera adetini, mesafeleri,mekanı biraz tarif et sana fiyatı ve nasıl yapılacagını tarif edebilrm


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    web cam işini görmez,bu konuyu birazdaha ciddiye alarak uzuc maliyetle bi sistem kurabilrsin.

    rene bu işte daha uzman ondan yardım alabilrsin.

    kamera adetini, mesafeleri,mekanı biraz tarif et sana fiyatı ve nasıl yapılacagını tarif edebilrm


    -----------------------------

     

    Hocam yaklaşık mekan tahminimce 10 metre uzunluğunda 4 metre genişliğinde belki dahada uzun olabilir. Kamera adeti fark etmez bir adet yeterli olacaktır sanırım. Direkt olarak salonu görecek şekilde. Çünki ayrıntıya gerekli yok şüpheli bir davranışta bulunan öğrenci direkt disiplin sayesinde okuldan uzaklaştırılacak

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    vallla dostum bizim okuldaki kaslarda küçük kilit var ksayı açamıyoz:D...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    web cam işini görmez,bu konuyu birazdaha ciddiye alarak uzuc maliyetle bi sistem kurabilrsin.

    rene bu işte daha uzman ondan yardım alabilrsin.

    kamera adetini, mesafeleri,mekanı biraz tarif et sana fiyatı ve nasıl yapılacagını tarif edebilrm


    -----------------------------

     

    Hocam yaklaşık mekan tahminimce 10 metre uzunluğunda 4 metre genişliğinde belki dahada uzun olabilir. Kamera adeti fark etmez bir adet yeterli olacaktır sanırım. Direkt olarak salonu görecek şekilde. Çünki ayrıntıya gerekli yok şüpheli bir davranışta bulunan öğrenci direkt disiplin sayesinde okuldan uzaklaştırılacak


    -----------------------------

    lablarda kolon filan yoksa tek bi noktaya iç mekan kamerası alabilirsin ve bunları 4 bi dvr kartla pc ye başlarsın fazla masrafın olmaz en fazla 500 tl filan olur.


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    ManiakRhifat bunu yazdı:
    -----------------------------
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    web cam işini görmez,bu konuyu birazdaha ciddiye alarak uzuc maliyetle bi sistem kurabilrsin.

    rene bu işte daha uzman ondan yardım alabilrsin.

    kamera adetini, mesafeleri,mekanı biraz tarif et sana fiyatı ve nasıl yapılacagını tarif edebilrm


    -----------------------------

     

    Hocam yaklaşık mekan tahminimce 10 metre uzunluğunda 4 metre genişliğinde belki dahada uzun olabilir. Kamera adeti fark etmez bir adet yeterli olacaktır sanırım. Direkt olarak salonu görecek şekilde. Çünki ayrıntıya gerekli yok şüpheli bir davranışta bulunan öğrenci direkt disiplin sayesinde okuldan uzaklaştırılacak


    -----------------------------

    lablarda kolon filan yoksa tek bi noktaya iç mekan kamerası alabilirsin ve bunları 4 bi dvr kartla pc ye başlarsın fazla masrafın olmaz en fazla 500 tl filan olur.

     -----------------------------

    peki hocam bunla kayıt şartları nedir yani ne kadar sürelik bir kayıt yapılabilir ayrıntıları vs nedir

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    2 kamera kullanırsan 80 gb lık bi hddye 2 haftadan fazla kayıt yapabilirsin herakete duyarlı modunda


    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    anladım web cam yeterli olmaz,görüntü kalitesi vs haricinde diskte kayıt boyutu diğer dvr kartlara göre çok fazladır ve çogu yazılım fotograf çekerek çalışır.

    şimdi alman gerekenler ve kurulum 

     

    1 adet: IOMA Dvr kart 4 kanal 50 frame (en ekonemik ve stabil çalışanlardan biri fiyat 50.00 tl) 60.00 a başka marka ve 100 framelerde var.

    1 adet dome kamera fiyatı 25.00 ila 30.00 arasında satılıyor 240 tvl

    mesafeye gore kablo metresi 4+1 cctv kablo 1.00 tl (mt)

    bnc konnektor sonlandırma için 2adet 1.00 tl

    1adet dc 12 volt adaptor pc nin power da kullanılabilr.

    kart sıkıştırma yaparak kayıt ediyor. 24 saatte aşa yukarı 1,5  gb yer kaplar

    kurlum için bir adet PCI slot,browser üzerinden izleme

    Bunlar için ödenek yok dersen pahalı gelirse

    web camı denersin.

     

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    anladım web cam yeterli olmaz,görüntü kalitesi vs haricinde diskte kayıt boyutu diğer dvr kartlara göre çok fazladır ve çogu yazılım fotograf çekerek çalışır.

    şimdi alman gerekenler ve kurulum 

     

    1 adet: IOMA Dvr kart 4 kanal 50 frame (en ekonemik ve stabil çalışanlardan biri fiyat 50.00 tl) 60.00 a başka marka ve 100 framelerde var.

    1 adet dome kamera fiyatı 25.00 ila 30.00 arasında satılıyor 240 tvl

    mesafeye gore kablo metresi 4+1 cctv kablo 1.00 tl (mt)

    bnc konnektor sonlandırma için 2adet 1.00 tl

    1adet dc 12 volt adaptor pc nin power da kullanılabilr.

    kart sıkıştırma yaparak kayıt ediyor. 24 saatte aşa yukarı 1,5  gb yer kaplar

    kurlum için bir adet PCI slot,browser üzerinden izleme

    Bunlar için ödenek yok dersen pahalı gelirse

    web camı denersin.

     

     


    -----------------------------

    hocam saolasın bunu okuldakilere aynen ileteceğim bakalm onlar ne diyecek

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    imzaan güzelmiş


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
Toplam Hit: 1329 Toplam Mesaj: 10