folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Web Den Çıktı Alma PHP/Jquery Fark Etmez



Web Den Çıktı Alma PHP/Jquery Fark Etmez

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Hocalarım elimde 1 adet zebra fiş makinası var.

    ve ben bu fiş makinasına bluetooth ile laptop dan veri çıkarmak istiyorum...

    Web de olması gerekiyor. Bunu web den halledebilir miyim ? elinizde bir kaynak yada yardımcı olabilecek birileri var mıdır acaba :)


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Bluetooth ile bağlantı yaptığımda COM9 portunu gösteriyor.. ve yazıcının şifresi 1234 sanırım şifreyi girmediğimden hata alıyorum ama şu kodda şöyle bir hata alıyorum..

    <?php
    $fp = fopen('COM9', 'w+');
    
    if(!$fp){
    
        echo"Port not accessible";
    
    }else{
    
        echo"Port COM1 opened successfully";
    
    }


    Warning: fopen(COM9): failed to open stream: Permission denied in C:\xampp\htdocs\MhmdAlmzLearnPhp\yazdir.php on line 2
    Port not accessible


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    masteryoda
    masteryoda's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    Diyelim sen dışarıdasın yazdır dediğinde senin sunucuna bağlı yazıcıdan mı çıktı almak istiyorsun?
    değilse normal tarayıcıda iken ctrl+p dediğinde sisteminde kurulu olan yazıcıdan çıktı alamiyormusun?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    masteryoda , hocam yazıcı değil ki tam olarak bu. Yani aygıtı ekliyorum yazıcı olarak görüyor fakat serial printer olarak görüyor. Normal birşey yazdıramıyorsun buna diye biliyorum.. yani normal yazıcı gibi değil


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    masteryoda
    masteryoda's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    marka model yazabilirmisin normal bir şey yazdıramıyorsun derken ne işe yarıyor bu cihaz. barkodmu basar kartmı basar veri çıkarmak istiyorum demişsin veri ne olarak çıkacak bu cihazdan?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Hocam avuç içi yazıcısı

    https://www.google.com.tr/search?q=zebra+m320&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwikzffUnprSAhUkLcAKHagOCAgQ_AUICCgB&biw=1366&bih=638#imgrc=D8SBJ62DbrNM0M:

    window print dediğimde sağdan soldan çok boşluk bırakıyor yani tam hakim olamıyorsun basılacak şeye..

    bahsettiğim gibi Seri porttan gönderebilirsem veriyi kolaylıkla basabilirim istediğim şeyi. Tasarımı yaparım ama aksi halde olmuyor.

    Normal yazıcı görevi görüyor ama print ettiğim şey büyük çıkıyor sağ sol boşlukları çok fazla . punto ayarlarını bilmiyorum yani standart puntolarını vs vs..


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    masteryoda
    masteryoda's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek

    https://yadi.sk/d/t-twN6cd3EEwy9
    ufak bir uygulama yaptım width 8 cm height 6 cm bir rapor tasarladım fastreportla linkteki uygulama ile bir çıktı almayı dene en boy v.s ayarlarını değiştirmek istersen dizayn et buttonuna basıp file page setings üzerinden değiştirisin bakalım öyle çok boşluk v.s olacakmı.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Hocam avuç içi yazıcısı

    https://www.google.com.tr/search?q=zebra+m320&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwikzffUnprSAhUkLcAKHagOCAgQ_AUICCgB&biw=1366&bih=638#imgrc=D8SBJ62DbrNM0M:

    window print dediğimde sağdan soldan çok boşluk bırakıyor yani tam hakim olamıyorsun basılacak şeye..

    bahsettiğim gibi Seri porttan gönderebilirsem veriyi kolaylıkla basabilirim istediğim şeyi. Tasarımı yaparım ama aksi halde olmuyor.

    Normal yazıcı görevi görüyor ama print ettiğim şey büyük çıkıyor sağ sol boşlukları çok fazla . punto ayarlarını bilmiyorum yani standart puntolarını vs vs..

    Normal yazici o:) sadece kagit ayarlarini duzgun yapman gerekiyor. 

     

    İzin sikintisi o. İsletim sistemi izin vermiyor. Apacheyi windowstaysan system haklariyla calistirmayi dene. 

     

    Seri porttan veri yollarsan kafayi yersin buyuk ihtimalle. Ugrasmaya degmez. Pdf.js gibi bir sey vardi on the fly pdf olusturan. Pdf olustur, normal cikti al. Sadece kagit ayarlari dogru olsun.


    Olaylara karışmayın!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Masteryoda,  hocam araştırdım css tasarımı ile güzel bir tasarım yaptım session a json kaydedip yazdır ekranına gelince window.print ediyorum çakıp geçiyorum 

    YeniHarman ne bileyim abi herşeyi üslubuna göre yapmak gerekiyor diye şeettim :D zaten pek bişey bulamadım halledildi yazıcı olarak kullanıyorum :D driver yükledim yetmedi birde utilies yüklemek gerekiyormuş onu indirdim okey verdi :D 

     

    MhmdAlmz tarafından 19/Şub/17 03:14 tarihinde düzenlenmiştir

    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
Toplam Hit: 1319 Toplam Mesaj: 9
zebra yazıcı