Web Sitesi İle Yazılımıetkileşimli Kullanmak...
-
arkadaşlar şunu merak ediyorum mesela ben bir web sayfası yaptım ve proğram ile bunun etkileşimli çalışmasını istiyoruz ne gibi ir yol izleyebiliiz bu konu hakkında ? mesela proğram ile nasıl kuıllanıcaz aynı db yi kullanmalarını istiyorsak mantık ne oluyor ?
amacımız şu emlak sitesi ile ilgili emlak yazılımını etkileşimli olarak kullanmak istiyoruz ortak bir yol nedir mesela biz ftp bilgilerini proğrama vererek db yi download ettirip o şekilde yapılmasını düşündük bunu nasıl yapabilriz nasıl bir yöntem izleniyor normalde daha kolay bir yolu varmı ?
web sitesi : asp
yazılım : delphi
olarak nasıl yapabiliriz önerilerinizi bekliyorum...
Toplam Hit: 592 Toplam Mesaj: 1
