Web-Sitesi Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaslar bir script indirdim  file zilayla yükledim ama veri tabanı kaldı veri tabanı yapmasını bilenler yardım edebilirmi ?


    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Nerde kaldı la veritabanı ? :)

    CuteFTP kullan, benim veritabanları hiç kalmamıştı, seninki de kalmaz herhalde :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek
    selpak olayı tam açıklarmısın?

    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    veritabanını panelden hallediceksn hoja.

    cpanel,plesk  falam var ya ordan...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    hocam veritabanı kaldı ne demek ya? script asp mi php mi?

    asp ve mdb dosyasını mı upload edemedin yoksa php de veritabanı mı olusturamadın.Kaldı tam olarak ne demek onu biraz daha acıklarsan halletmeye calısırız

    en cok nick dei$tiren mürid
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    php yapıyorum hazır script indirdim      phpnet.us  dan host aldm     file zila yla scripti yükledim ama   veri tabanı nı hic ellemedm bilmiorm daha dorusu.  http://tekten.phpnet.us/ adres bu  index of dior         selpak_86   eklein

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    hacım bak nasıl yapacaksın buldugun scripti öncelikle mwp2.12 rar veya zip dosyasından çıkar daha sonra bunun içindeki dosyaları http://tekten.phpnet.us root dedigimiz yere senin host nasıl bilemiyorum ama puplic_htm yada httpdoscs dosyalarının içine atacaksın yanlız ben dosyalara baktım http://tekten.phpnet.us/mwp2%5b1%5d.12/mwp2.12/ bi öle dene olmazsa yaz başka çözümler arayalım  ayrıca kurdugun portalın resmi sitesi http://www.maxwebportal.info burası sanırım ordanda gerekli destege bakabilirsin


    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seLpak
    seLpak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    Tamam bnde o sekil yapmısım saten icinde atılı dosyalar ama tekten http://tekten.phpnet.us/ girince İNDEX OF dior :S   (msn adresinvarmı )

    ßiz İnSanLar Yemİn eTTik İmaNımız Var ÖzGürLük İçiN ÖzgÜrLük aŞkına.....
Toplam Hit: 984 Toplam Mesaj: 8