Web-Sitesi Yardım
-
Arkadaslar bir script indirdim file zilayla yükledim ama veri tabanı kaldı veri tabanı yapmasını bilenler yardım edebilirmi ?
-
Nerde kaldı la veritabanı ? :)
CuteFTP kullan, benim veritabanları hiç kalmamıştı, seninki de kalmaz herhalde :) -
selpak olayı tam açıklarmısın?
-
veritabanını panelden hallediceksn hoja.
cpanel,plesk falam var ya ordan...
-
hocam veritabanı kaldı ne demek ya? script asp mi php mi?
asp ve mdb dosyasını mı upload edemedin yoksa php de veritabanı mı olusturamadın.Kaldı tam olarak ne demek onu biraz daha acıklarsan halletmeye calısırız -
php yapıyorum hazır script indirdim phpnet.us dan host aldm file zila yla scripti yükledim ama veri tabanı nı hic ellemedm bilmiorm daha dorusu. http://tekten.phpnet.us/ adres bu index of dior selpak_86 eklein
-
hacım bak nasıl yapacaksın buldugun scripti öncelikle mwp2.12 rar veya zip dosyasından çıkar daha sonra bunun içindeki dosyaları http://tekten.phpnet.us root dedigimiz yere senin host nasıl bilemiyorum ama puplic_htm yada httpdoscs dosyalarının içine atacaksın yanlız ben dosyalara baktım http://tekten.phpnet.us/mwp2%5b1%5d.12/mwp2.12/ bi öle dene olmazsa yaz başka çözümler arayalım ayrıca kurdugun portalın resmi sitesi http://www.maxwebportal.info burası sanırım ordanda gerekli destege bakabilirsin
-
Tamam bnde o sekil yapmısım saten icinde atılı dosyalar ama tekten http://tekten.phpnet.us/ girince İNDEX OF dior :S (msn adresinvarmı )
