folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Web Tabanlı Strateji Oyunu



Web Tabanlı Strateji Oyunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    arkadaşlar ogame yada bu klansavaşları gibi bi oyun yapmaya karar verdim

    benim aklıma gelen ortaçağda geçmesi vs vs..

    önerilerinizi bekliyorum.

    Zimbabwe
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habib_mx_tr
    habib_mx_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    OrtaÇağda geçen var hoca ;
    www.hukumdarlar.com

    !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    işin içine osmanlıda girsin age of 3 te ki gibi osman lı olsun derim

    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    www.darkthrone.com
    oldukca basit olmasına ragmen efsane oyun,güzel klan savaşları oluyor,en son en iyilerinden 3 clan birbirini indiriordu,askerlere eşya alma özelligi,rahat klan kurma özelligi,temiz ve oynanabilirliği yüksek oyun alanı var,level sistemi oyuncuların hırsını artırıor(yüksek levellarda daha iyi binalar kurulanabilior fln),paralı asker alma özelligi var

    www.the-reincarnation.com
    detaylı bir oyun,frp öğelerini icinde barındırması frp severlerin cok ilgisini cekior,detaylı birim anlatımları var,hepsinin kendine has zayıflıkları ve gücleri var,büyü sistemi mevcut,araştırma sistemi var,tanrılara bağış yapıp yardım alma mevcudiyetine sahip,pazara inip kendine eşya alabiliorsun,yaratık satın alabiliorsun,darkthrone kadar olmasada bundada rahat bir oynanış stili var,sık takip gerektirecek bir oyun cünkü sık sık pazara güclü yaratıklar inior rekabet oluyor acık arttırma özelligine sahip,detaylı savaş anlatımı var

    www.kingsofchaos.com
    yukardaki 2si kadar olmasada fena sayılmaz,daha ilkel özelliklere sahip biras oynayıp bırakmıştım sarmadı,tasarımı cok ilkel oldugu icin heves uyandırmıor,commander sistemi var o ona baglı bu buna baglı karıştıkca karışıor bir bağ yok oyuncular arasında(bir miktar var fakat ciddi anlamda iletişim pek yok),ırkların kendine has özellikleri olması güzel bir artı,bundada eşya alım sistemi mevcut(tu ben oynadıgım sıralar şimdi bakamadım ama olması lazım)

    saydıgım özellikler kafana göre optimize edip yararlanabilirsen cok iyi yerlere gelebilirsin ama okadar uğraşabilirmisin bilmiorum acıkcası
    darkthrone u 1.5 sene civarı oynadım,reincarnation u da 2.5-3ay oynadım,cok guzel gunlerim oldu darkthrone da astıgımız astık kestigimiz kestikti ayyıldız team vardı hala duruormu bilmiorum ama türk clanları arası iletişim azdı fakat herkes türk inancını taşıordu elinden geldigi kadar saldırmıordu birbirlerine,savaş cıktıgı zmn adam işini gücünü bırakıp devamlı online olarak bulunuordu fln cok güzel günlerdi onlar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    ortacag yapma hajı onlar sıktı artık red alert gibi bişey yap nukleer silahlar casuslar falan filan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    hoca host istersene haberim ossun

    tahribat.com a can feda
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek
    kreston bence bosa zaman harcarsın çünkü o kadar çok warki bu oyunlardan yakın bi zamanda bu oyunun oyuncu kitleside sıkılcak başka bi tür düşün bence çığır aç :D

    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    hacam ogame ve klan savaşları zaten alman yapımı

    geri kalan türk yapımlarıda pek kıytırık gözüküyo

    bakacaz yaw boş boş durmaktan iyi

    Zimbabwe
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kreston uplink die bir oyun vardı bilmiorum oynadınmı,cevremizde bukadar hack özentisi lamer dolaşırken onun sıratabanlı bir oyununu yapsan clanlar fln olsa otür birşeye dönüştürebilirsen cığır acabilirsin gercekten,cünkü türünde pek oyun yok(hatta nerdeyse hic yok) ayrıcada bukadar lamer varken etrafta tmmdır...bir ilke imza atabilirsin bir düşün derim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    valla ilk yapmak en iyisini yapmak gerekiyo :) kendim yapcakmış gibi heycan landım iyimi
Toplam Hit: 1258 Toplam Mesaj: 10