Web Tabanlı Strateji Oyunu
-
arkadaşlar ogame yada bu klansavaşları gibi bi oyun yapmaya karar verdim
benim aklıma gelen ortaçağda geçmesi vs vs..
önerilerinizi bekliyorum. -
OrtaÇağda geçen var hoca ;
www.hukumdarlar.com -
işin içine osmanlıda girsin age of 3 te ki gibi osman lı olsun derim
-
www.darkthrone.com
oldukca basit olmasına ragmen efsane oyun,güzel klan savaşları oluyor,en son en iyilerinden 3 clan birbirini indiriordu,askerlere eşya alma özelligi,rahat klan kurma özelligi,temiz ve oynanabilirliği yüksek oyun alanı var,level sistemi oyuncuların hırsını artırıor(yüksek levellarda daha iyi binalar kurulanabilior fln),paralı asker alma özelligi var
www.the-reincarnation.com
detaylı bir oyun,frp öğelerini icinde barındırması frp severlerin cok ilgisini cekior,detaylı birim anlatımları var,hepsinin kendine has zayıflıkları ve gücleri var,büyü sistemi mevcut,araştırma sistemi var,tanrılara bağış yapıp yardım alma mevcudiyetine sahip,pazara inip kendine eşya alabiliorsun,yaratık satın alabiliorsun,darkthrone kadar olmasada bundada rahat bir oynanış stili var,sık takip gerektirecek bir oyun cünkü sık sık pazara güclü yaratıklar inior rekabet oluyor acık arttırma özelligine sahip,detaylı savaş anlatımı var
www.kingsofchaos.com
yukardaki 2si kadar olmasada fena sayılmaz,daha ilkel özelliklere sahip biras oynayıp bırakmıştım sarmadı,tasarımı cok ilkel oldugu icin heves uyandırmıor,commander sistemi var o ona baglı bu buna baglı karıştıkca karışıor bir bağ yok oyuncular arasında(bir miktar var fakat ciddi anlamda iletişim pek yok),ırkların kendine has özellikleri olması güzel bir artı,bundada eşya alım sistemi mevcut(tu ben oynadıgım sıralar şimdi bakamadım ama olması lazım)
saydıgım özellikler kafana göre optimize edip yararlanabilirsen cok iyi yerlere gelebilirsin ama okadar uğraşabilirmisin bilmiorum acıkcası
darkthrone u 1.5 sene civarı oynadım,reincarnation u da 2.5-3ay oynadım,cok guzel gunlerim oldu darkthrone da astıgımız astık kestigimiz kestikti ayyıldız team vardı hala duruormu bilmiorum ama türk clanları arası iletişim azdı fakat herkes türk inancını taşıordu elinden geldigi kadar saldırmıordu birbirlerine,savaş cıktıgı zmn adam işini gücünü bırakıp devamlı online olarak bulunuordu fln cok güzel günlerdi onlar... -
ortacag yapma hajı onlar sıktı artık red alert gibi bişey yap nukleer silahlar casuslar falan filan
-
hoca host istersene haberim ossun
-
kreston bence bosa zaman harcarsın çünkü o kadar çok warki bu oyunlardan yakın bi zamanda bu oyunun oyuncu kitleside sıkılcak başka bi tür düşün bence çığır aç :D
-
hacam ogame ve klan savaşları zaten alman yapımı
geri kalan türk yapımlarıda pek kıytırık gözüküyo
bakacaz yaw boş boş durmaktan iyi -
kreston uplink die bir oyun vardı bilmiorum oynadınmı,cevremizde bukadar hack özentisi lamer dolaşırken onun sıratabanlı bir oyununu yapsan clanlar fln olsa otür birşeye dönüştürebilirsen cığır acabilirsin gercekten,cünkü türünde pek oyun yok(hatta nerdeyse hic yok) ayrıcada bukadar lamer varken etrafta tmmdır...bir ilke imza atabilirsin bir düşün derim
-
valla ilk yapmak en iyisini yapmak gerekiyo :) kendim yapcakmış gibi heycan landım iyimi
Toplam Hit: 1258 Toplam Mesaj: 10
