Web Tasarım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jack
    Jack's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2003
    Erkek
    İyi kötü kendimce web sayfası hazırlıyorum.Yani ne amatörüm bu konuda nede profosyonelim.Sormak istediğim şu frontpage kullanıyorum web sayfası hazırlarken,fakat tabloları istediğim gibi yerleştiremiyorum,ya üstte üstte geliyor ya biri aşağıya biri yukarıya kayıyor falan filan işte..Böyle web sayfası hazırlarken tabloları istediğim gibi yerleştireceğim bir program varmı..

    Ne Davamızı Anlayabilecek Bir Kız bulabildik Nede Bir Kızın Bizi Anlayabileceği Kadar Basit Olabildik.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ouz
    Ouz's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2003
    Erkek
    VaLLa abi banada Lazım öle program ama bildiğim var bir tane MacRomedia Dreamweaver MX Var Ben Hiç Kullanmadım ama bana bunu tavsiye ettiler.
    eywallah...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    Dreamweaver MX en iyisi :) biraz karışık gelebilir ama bir haftada öğrenirsin table tasarımını

    Mecburi not: Cahilliğin verdiği CESARET ile ettiği lafın nereye gideceğini hesap edemeyen, düşünemeyen, fikir yoksunu mahlukatlara CEVAP vermiyorum. Adalet Ve Kalkınma Partisi - İstanbul Beyoğlu Teşkilatı 2024/1 dönem aktif üyesi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    aynen dreamweaver kullan.
    eğer daha acemiysen
    layout view diye bir modu var.
    tabloları istediğin gibi taşıyabiliyon falan.
Toplam Hit: 2004 Toplam Mesaj: 4