Web Tasarım
-
İyi kötü kendimce web sayfası hazırlıyorum.Yani ne amatörüm bu konuda nede profosyonelim.Sormak istediğim şu frontpage kullanıyorum web sayfası hazırlarken,fakat tabloları istediğim gibi yerleştiremiyorum,ya üstte üstte geliyor ya biri aşağıya biri yukarıya kayıyor falan filan işte..Böyle web sayfası hazırlarken tabloları istediğim gibi yerleştireceğim bir program varmı..
-
VaLLa abi banada Lazım öle program ama bildiğim var bir tane MacRomedia Dreamweaver MX Var Ben Hiç Kullanmadım ama bana bunu tavsiye ettiler.
eywallah... -
Dreamweaver MX en iyisi :) biraz karışık gelebilir ama bir haftada öğrenirsin table tasarımını
-
aynen dreamweaver kullan.
eğer daha acemiysen
layout view diye bir modu var.
tabloları istediğin gibi taşıyabiliyon falan.
Toplam Hit: 2004 Toplam Mesaj: 4
