Webcam Işığı Sorunu
-
arkadaşlar öncelikle mrb
vebcamım 8 tane ışığa sahip gündüzleri çok net görüntü sağlıyor fakat geceleri o netliği yakalyamıorum(odanın ışığı kapalı iken) ışığı açtıımda netlik sağlanıyor fakat hafif sarı bir görüntü elde ediliyorniye acaba:S
-
ampul olabilitesi yüksek...ampul yerine florasan gibim şeyler var onlardan tak philipsin... az enerji cok iş diye hatta sloganı vardı :)
-
hacı odanın ışığını kapatma kapatırsan görüntü netliği kaybolur zaten cameranın ışığı kaliteli olsa dahi odanın ışığı kapalı ise kaliteli netlik alamazsın
odanın ışığını kapatmamak iyidir
Toplam Hit: 1115 Toplam Mesaj: 3
