Webcam Problemi [?]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    IBM marka laptopım da kullandığım bir kamera var. Markası Allah'a emanet modelini hiç sormayın. Driver cd'si vardı yükledim. Fakat kamerayı 4-5 defa takmadan çalışmıyor. Her seferinde aşağıda gördüğünüz hatayı veriyor. Az önce tekrar takmayı denedim 20 defa denememe rağmen tekrar aynı sorun çıktı. Farklı socketlerde denedim, usb hub kullanıp da denedim olmadı. Ayrıca usb modem takılıyken daha erken çalışıyor kamera ama usb modem de kafayı yiyor. Sık sık hattan düşüyor ve bazı durumlarda ikisi aynı anda takılıyken usb modem tak diye aynı hatayı verebiliyor. Farklı driverler yükledim WinGhost Driver'la kurcaladım içine ettim tekrar yükledim olmadı. Orjinal driver cd'sinden yüklediğim için driverını onunla alakalı olduğunu zannetmiyorum. Bir derman eyleyin kafayı yiyecem. :\


    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    aynı şey benm nokia 6630 telefonumu pcye bağlarken oluodu.ben usb kablosunun tel'e bağlanan kısmını sonradan takıodum uzun bi süre takılı bi şekilde telfona doğru iterekden bastırınca tanıodu.yoksa bi temassızlık olduundan tanımıodu ve aynı hatayı veriodu.sennkide aynı problem olablr ama kesin bşi demiyorum.hem konun üste taşınmış olur

    Yapay zeka, zeka değildir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    benim de başıma gelmişti webcam den. dünyadaki bütün forumların altını üstüne geitrdim çare yok..

    sonra format attım, format dediğim yedeği bastım (acronis). gene çıktı a.q. baloncuğu ki bide lup lup lup die gıcık bi ses çıkarır :D

    sonra kendiliğinden geçti la :|

Toplam Hit: 873 Toplam Mesaj: 3