Webcam Ses Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ya bu a4 tech denen zımbırtılı kapaklı gri kameralar var he onun xp için driverıını yüklediğimi düşünüyorum lakin ses gitmiyor karşıya tam ayarlarını nerden halledecez _?


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    msnden sonra driverı yüklediysen msn penceresi > araçlar > ses ve görüntü kurulumu bi kurcala hocam.


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek

    hiçbirşey yapma : ) 2 yıl uğraştım bu sorunla. şu anki ses driverini kaldır devid.info'dan veya ses kartı firmasının web sitesinden doğru driveri indir hiçbir sorun kalmaz. aynı markada aynı sorun format sonrası bende oldu daha 3 5 gün önce hatta burada konu açtım. devid.info'dan doğru driveri indirip kurmam sonucunda kurtuldum sorun kalmadı.


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    yok hacı yükleyeemdim sadece ses yok çok garip


    Boş İşler Uzmanı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek

    Dostum hatalı driver yüklemişsin tek sorun bu. Çünkü driveri yeni yüklediğini söylüyorsun.


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    cocaine bunu yazdı

    Dostum hatalı driver yüklemişsin tek sorun bu. Çünkü driveri yeni yüklediğini söylüyorsun.

    hoca seste sorun yok ekolayzır zımbırtısını bulamadım ayarliyim o yüzden şimdi ses driverını indiriyorum ekolayzır için 

    eğer hatalı driver olsa görüntüde olmaz dimi


    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek

    ses driveri ile görüntü için ekran driverinin ne bağlantısı var anlamadım.


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    cocaine bunu yazdı

    ses driveri ile görüntü için ekran driverinin ne bağlantısı var anlamadım.

    hacı anlamadın benim webcam de görüntü var taamam mı sadece ses yok :)) 

    o yüzden ayar yapabileceğim bir tane kontrol ünitem yk program olarak

    şiimdi bu kontrolü sağlayabileceğim bir tane program indiriyorum bu programda driverın kendisine özel oalrak yapılmış realtek e ait bir sound controller

     


    Boş İşler Uzmanı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    abi müzik sesi gidiyor benim ses gitmiyor :/


    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 1048 Toplam Mesaj: 9