Webcam Sorunu
-
msn de webcam actıkdan sonra görüntü bi süre sonra bulanıklaşiyor .. yada karsıdakı kısının goruntusu bulanık oluyor .. neden kaynaklanabilir bu ? sorun kesın benım camda ondan emınım .
-
senin kameradan olsa karşıdakinin örüntüsü neden bulanıklaşsın hocam?
ya msnin ullandığın sürümünde vardır, ya da bağlantı yavaşsa otomatik kaliteyi düşürüyo olabilir kullandığın versiyon.
-
2009 msn kullanıyorumda baglantı ıle alakalı degıl baska baglantılarda denedım zaman aynı driverındemı sorun varki
-
skype deneyin
-
skype ne alaka.
-
webcam driverini silip yeniden kur
Toplam Hit: 680 Toplam Mesaj: 6
