Webgl
-
WebGL ile ilgili kaynak arıyorum, ilgilenen var mıdır ?
Bir de JP2000 formatını destekliyor mu, birkaç yerde gördüm de.
Görüntünün formatını bilemiyorum ama büyük boyutlu (Gigapixel) görüntüleri görüntüleyebiliyor, web üzerinden.
Acaba hangi formatta yapıyor bunu ?
ozgunlu tarafından 08/Eki/15 09:29 tarihinde düzenlenmiştir -
ap
