Web'in Evrimi (Evolution Of Web)
-
Dün bi hoca paylaşmış bu siteyi. Hoşuma gitti, öğrenmek isteyen yada projelerinde falan kullanmak isteyenler için faydalı olabilir.
http://evolutionofweb.appspot.com/
-
Opera'nın eski versiyonlarına bakıp hasret giderdim gene :P Benim için hala en iyi tarayıcıdır opera. Halen kullandığımız bir çok yeniliğin de mucidi.
Site de güzelmiş hocam.
-
opera explorerden eskimiymiş vay be şaşırdım :)
-

olmasaydın olmazdık!
Toplam Hit: 694 Toplam Mesaj: 4
