Webmaster Lar Ve Hosting İle İlgilenenler Yardımm :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    zampp programı ile http://localhost/ a forum kurdum http://localhost/update  diye ve forum hiç hatasız çalışıyor, blog da denedim oda çok rahat hatasız çalışıyor fakat benim yapmak istediğim kendi bilgisayarımdan bunu

    herkezin ulaşabileceği bir şekilde yayınlamak internetten girilir hale getirmek ama nekdar uğraştımsada yapamadım no-ip.biz programını da denedim olmadı bana bir yardım edin lütfen amacım tiracete dökmek deil hosting aldığım host 4kere üst üste çöktü tüm db gitti tek

    yapmak istediğim kendi  sitemi kendi pcmden host etmek okadar. yardımlarınızı bekliyorum lütfen denemdim yol kalmadı : ( 

     

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lanetlicocuk
    lanetlicocuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2003
    Erkek

    öle bişey yapman pek iyi olmaz ama yinede yapacam diosan öncelikle modeminin portlarını bilgisayarının 80 portuna yonlendir  sonrada git ücretsiz bi yerden hizmet al bunların içinde ben sana www.no-ip.com adresini tavsiye ederim ama .com adresini bilgisayarıma yönlendireceksen win server işletim sistemi yüklüse pcde işin kolay eger değilse bind kasacaksın oda baya zor oluyo


    Şişirdi Beş-On Adam, Yaptı Balon Adam, Ötekşndende Basit, Vallahi Bu Son Adam.(Abdurrahim KARAKOÇ Kan Yazısı Kitabının Balon Adam Kısmının Giriş Kıtası)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    no ip biz görmüo nedense anlamadım gitti  :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    önce apache config dosyasındaki 127.0.0.1 başlayan bütün ipleri modemden aldıgın ip adresi olarak deiştir. (örnk : 192.168.1.3 )

    ardından modemin web arayüzüne giriş yap 80 nolu portu local ip adresine yönlendir.

    modemin markasını yazarsan daha rhat yardımcı olabilirim. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bi gariplik oldu no ip biz den aldım siteye girince adsl modemin sayfası açılıo yani ayar yaptım sayfa ama adsl ayarlarını hiç değiştirmedim :S

    modem asus AAM6010EV-M 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    sunucuların kullandığı en az 10mbitlik bağlantıyla senin evde kullandığın 1mbitlik baglantı arasında acaip fark var. istediğin hızı elde edemezsin. 2.si anladığım kadarıyla vista kullanıyosun, windows 2003 server kur. güvenlik açısından. ondan sonra kurarsın php serverını kullanırsın. kolay gelsin ;)

    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 1702 Toplam Mesaj: 6