Webmastersitesi Ayıbı
-
siteye bir dil reklamı koymuşlar kocaman amatörce konmuş gibi bende sohbet bolumune şöyle bir pos yazdım
-------------------------------------------
Merhaba WS adminleri. WS kaliteli bir web master sitesi ama aldığınız bu dil reklamı güzel yanlız yayınlama şekliniz çok amatörce. Kendinizi neden bu kadar küçük görüyorsunuzki. Biraz profesyonel olun. R10 da böyle bir şey görmek mümkünmü koy banner olarak kalsın neden linke tıkla reklam görünmesin. bu tarz reklam gösterimleri amatörlerin yaptığı bir şey. Biraz standartlarınızı belirleyin. Çıtanız hep yüksek olsun.
saygılar...--------------------------------------------------------adamlar bu konu yuzunden banladılar süresiz skme kadar.r10 özentilerihttp://www.webmastersitesi.com/sohbet/139971-dil-reklami-ws-hic-yakismamis.htm -
aman salla hoca
-
can bebesi banlamış seni, böyle özeleştiri kaldıramayan piçlere kıl oluyorum.
-
webmasterisitesi r10'a nazaran warez içerikli bir site hacklink vs
-
Adamları övmüşsün nerdeyse banlamışlar. :) Mal adamlar.
-
bende anlamadım hacı birde adam ben bedava reklam aldım diyor benim reklamdan haberim olmadığını reklamın nasıl yapılıp yapılmadığını söylüyor. adult sitelerdeki gibi ulu ortaya kocaman reklam koymuşsunuz deseydik keşke :D
-
r10 nuda sevmiyorum wm yide arada sırada iyinet e giriyorum o kadar r10 da bktan wm de bana göre
-
Hayatımda ılk defa bu kadar mal sıte yonetıcısı goruyorum . Adamın konusma tarzı bıle bı garıp :):):) Bosver dostum ya Boyle yapa yapa kendılerıne zararı olur baska bısey olmaz
-
o xfiles sen mısın tbt den oldugunu bılmıyordum banını kaldırmaktayım ama lutfen dıkkat edelım
-
alladin gerek yok kaldırmaya boş ver.
