Websitem İçin Önerileriniz
-
Arkadaşlar bazılarınızında bildiği gibi facebookta dota adlı oyun sayfasınının sahibiyim. 1.2 milyon beğeni var.
2 3 ay uğraşıp moredota.com u açtık, ama ne yaparsam yapıyım forum bi türlü canlanmıyor. Sayfaya reklam atıyorum ama adsense den 6 ile 2 dolar arası para geliyor. Bence bu sayfa için çok düşük bi miktar ve gerçekten tatmin olmadım. Dota turnuva sahipleri ve takımlarla kendi haberlerini kendileri girmeleri için konuşuyorum. Haber girdikleri zaman facebookta paylaşcam böylece siteye hit çekmiş olucam ama nekadar doğru yapıyorum bilmiyorum. Bilgili arkadaşlardan fikir alabilirsem çok sevinirim.
-
sitede özgün içerik yok.
dota oynamıyorum epeydir ama girdim baktım bi gamer için cazip hiçbişe göremedim.
guides kısmını "guides & tricks" şeklinde genişletip içeriği tez elden girerseniz bence sitede daha uzun süre vakit geçirirler.
fontlar da içler acısı. giren adamın kafasında direk boş site imajı veriyor.
forumu canlandırmak için ufak tefek paypal üzerinden ödüllü turnuvalar düzenleyebilirsiniz.
bence..
-
Hybris bunu yazdı
sitede özgün içerik yok.
dota oynamıyorum epeydir ama girdim baktım bi gamer için cazip hiçbişe göremedim.
guides kısmını "guides & tricks" şeklinde genişletip içeriği tez elden girerseniz bence sitede daha uzun süre vakit geçirirler.
fontlar da içler acısı. giren adamın kafasında direk boş site imajı veriyor.
forumu canlandırmak için ufak tefek paypal üzerinden ödüllü turnuvalar düzenleyebilirsiniz.
bence..
Hocam fontlar içler acısı derken ? Biraz daha açarmısın
-
22'' monitörden okuyamıyorum ötesi var mı :)
marka olmuş sitelerde böyle abik gubik fontlar göremezsin. en fazla header ve titlelara koyarlar.
bence header ı öylece bırakın geri kalanına çakın arial ya da thoma yı tertemiz ne olduğu anlaşılsın. size larda orantılı olsun.
ama ondan önce içeriğe yoğunlaşmanız lazım dediğim gibi çok boş site.
giren eleman tepedeki nav a tıklayacak.. boş.
dönecek topicklerin birine girecek sonra sayfayı kapatacak..
vakit geçireceği bişe yok sitede.
-
hacı siteyi siyah Yapmak zorunda değildin mesala Cidden bana göre çok itici duruyo bu Hani 15 yaşında ki çocukların açtığı hack sitesi gibi. Daha canlı renkler olabilir mesala. Ve bence forum olayı olmasin sadece gelişmiş bi portal olabilir mesala. Ve Hazir bi sistem olacaksa eğer tema olayını kasman lazım dota karakterlerinden oluşan bişey mesala iyi olur.
-
forum acmaktan vazgecin
-
Na'vi ile anlaştık soru cevap etkinliği düzenliycez en iyi 3 soruyo navi forması.
