Websitesi Yayınlama..
-
Selam herkese..
Ben kendi yaptığım bir web sitemi kendi bilgisayarımdan yayınlayabilirmiyim ?
Yayınlayabilirsem nasıl ? :)
Teşekkürler.
-
Forumu biraz karıştırırsan hocam bulursun ayrıntılı olarak yapman gerekenlerin hepsi bir konuda yazıyor...
-
Server Sistem Kurup Yapıosun Galiba Ama Bi Bilgisayarı Tamamen Bu işe Ayırman Gerekir Ve Hızlı Bi İnternet Bağlantısı Gerekli
-
Eyvallah teşekkürler.
-
Dos_Attach bunu yazdı:
-----------------------------
Server Sistem Kurup Yapıosun Galiba Ama Bi Bilgisayarı Tamamen Bu işe Ayırman Gerekir Ve Hızlı Bi İnternet Bağlantısı Gerekli
-----------------------------29 ytllik adsl yeterli oluyor..
-
Phonecx bunu yazdı:
-----------------------------29 ytllik adsl yeterli oluyor..
-----------------------------256 lık uploadla 2 kişi girse down olur sunucu:)
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------
Phonecx bunu yazdı:
-----------------------------29 ytllik adsl yeterli oluyor..
-----------------------------256 lık uploadla 2 kişi girse down olur sunucu:)
-----------------------------Bilmem olur mu :)
InFlames,
Nasıl yapacağın hakkında birkaç link veriyorum.. Umarım yardımcı olur..
http://www.frihost.com/forums/vt-76435.htm
http://www.bildirgec.org/yazi/web-server-kuruyoruz
http://www.r10.net/donanim-bolumu/22325-kendi-bilgisayariniz-web-sunucu-yapin-%5Bresimli%5D.html
http://www.atauniv.com/forum/iis-yada-php-kurulu-bilgisayarinizdan-web-yayimlamak-t-5913.html
