Wep Cam
-
slm arkadaşlar ben cam aldım ama camlar karanlik cekiyorlar bu cam ın yanında letleri olmasına rahmen böyleler neden olabilir birde bir bilgisayarda otomatik tanıyor diyerlerinde tanımıyor ACİL cvp bekliyorum İİ BAYRAMLAR
-
Otomatik tanımamasının sebebi service pack 2 olmaması olabilir...ama drıverini yüklemeden xp nin otomatik tanımasına güvenme,ayarlarını dört dörtlük yapamazsın
-
herne olursa olsun xp tanır ama onemlı olan kendı drıverını yuklemen sonucta kendı drıverından renk ayarlarını yapabılıyosun kendı cdsındekı drıverı yukle yoksa sıtesınden drıverını ındır
-
Cam yazılımnda Options a gir Preview seçeneği onayla veya kaldır o şekilde yap görüntü gelecektir.
Toplam Hit: 1739 Toplam Mesaj: 4
