Wep Cam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dayi331
    dayi331's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2005
    Erkek
    slm arkadaşlar ben cam aldım ama camlar karanlik cekiyorlar bu cam ın yanında letleri olmasına rahmen böyleler neden olabilir birde bir bilgisayarda otomatik tanıyor diyerlerinde tanımıyor ACİL cvp bekliyorum İİ BAYRAMLAR

    dayiiiiii
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Otomatik tanımamasının sebebi  service pack 2 olmaması olabilir...ama drıverini yüklemeden xp nin otomatik tanımasına güvenme,ayarlarını dört dörtlük yapamazsın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Connection
    Connection's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2005
    Erkek
    herne olursa olsun xp tanır ama onemlı olan kendı drıverını yuklemen sonucta kendı drıverından renk ayarlarını yapabılıyosun kendı cdsındekı drıverı yukle yoksa sıtesınden drıverını ındır

    "Çevrelerine uymak için kendini yontanlar,tükenip giderler" Connection® MSN: koray@maviates.org
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Cam yazılımnda Options a gir Preview seçeneği onayla veya kaldır o şekilde yap görüntü gelecektir.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 1739 Toplam Mesaj: 4