WEP Korumali Wireless Modem Sifre Kirma Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ctfrqy
    ctfrqy's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2006
    Erkek

    muridler ramazaniniz mubarek olsun. oncelikle forumda arastirdim ettim bircok yol backtracke cikiyor. kurdum calistirdim ama istasyon bulamadi. backtrack disinda cozum ariyorum. ayrica 3 kurus ver abone ol diyen illaki olacaktir. zaten komsuyla anlasmali kullaniyoruz ama modem komsuda ve 3-4 dakikada bi baglantim gidiyor. baglantiyi kesip tekrar baglanmadan nete baglanamiyorum. etrafimda 50 tane ag var birinden birine baglanip iskenceden kurtulmak istiyorum. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exception
    exception's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    aircrack destekli slitaz ile halledebilirsin. ayrıca en fazla 40mb.


    A man may be born, but in order to be born he must first die, and in order to die he must first awake.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enesshn18
    enesshn18's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2011
    Erkek

    Eger wep ise hic uğraşma xioapan la 5 dakkada kirarsin


    barmak bassak olurmu gadasını aldığım :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam komşuyla zaten ortaklaşa kullanıyosan daha iyi çeken wirelessin sahibine para ver tabi bulabilirsen ama bence az çok tahmin edebilirsin kimin olduğunu. boşver diyosan xiaopanı flash diske kuruyosun, açıyosun flashtan minidwep gibi bişey vardı wpa2 lerin reaverle kırıldığı uygulama, onu açığ sol tarafından wep i seçiyosun, scan diyip wep li olan modemin adına tıklayıp sağ taraftaki lanch butonuna tıklıyosun, kendi kendine kırıyo

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ctfrqy
    ctfrqy's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2006
    Erkek

    eyvallah herkese muridler xopianla bi denemistim ama hata vermisti tekrardan ugrasiyim bakalim.

Toplam Hit: 2036 Toplam Mesaj: 5