Wepla - Dotacılar
-
Selam arkadaslar, wepladan dota oynuyorum. 1500 ile basladıgım rating, 1600e, ordan da 1200e düştü. Tabi ki çok iyi bi oyuncu değilim ama sürekli birinin çıkması, tek dolaşması, mal mal ölmesi, oyun bilmemesi, ks için oynaması derken takım olarak kaybediyoruz. Sonra rating düşüyor. Ayrıca kesin kayıp oyunlarda ff de vermiyorlar.
Bizim forumdaki dotacılarla wepladan oynasak, clan kursak, adam gibi oyun oynamak istiyorum, malsız, oçsiz.
De hayde! -
ben gelebilirim ama her zaman girebileceğime dair söz veremem hocam.
bağlanabileceğim oyun arıyordum bende.
edit: uzun zamandan beri oynamıyorum ama alışmam fazla zaman almaz.
-
angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------ben gelebilirim ama her zaman girebileceğime dair söz veremem hocam.
bağlanabileceğim oyun arıyordum bende.
edit: uzun zamandan beri oynamıyorum ama alışmam fazla zaman almaz.
-----------------------------olur abi, süper.
clan da kurarız, her gelen yazsın burdan, friend ekleyelim :)
edit: benim nick: burusli
-
erbogan bunu yazdı:
-----------------------------angelofhope bunu yazdı:
-----------------------------ben gelebilirim ama her zaman girebileceğime dair söz veremem hocam.
bağlanabileceğim oyun arıyordum bende.
edit: uzun zamandan beri oynamıyorum ama alışmam fazla zaman almaz.
-----------------------------olur abi, süper.
clan da kurarız, her gelen yazsın burdan, friend ekleyelim :)
edit: benim nick: burusli
-----------------------------ben eurobattle'da oynuyordum önceden. dediğim gibi uzun zamandan beri oynamıyorum.
gelince sana nick atarım.
-
Footmenci yokmu burda
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Footmenci yokmu burda
-----------------------------olmaz mı o da oynanır :F
-
DotA +1
ismim : yeco
