folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Weplada(Waxxi) Maphack(Warcraft 3)



Weplada(Waxxi) Maphack(Warcraft 3)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    Bu gördüğümüz program size herhangi bir mapte haritanın görünmeyen yerlerini görmenizi sağlıycaktır hemen fonksiyonlarını ve nasıl kullancağımızı inceliyelim

    Öncelikle www.securegamers.com/shadowfrench isimli siteden 1.20e versiyonunu indirip 1.20c yi seçiyoruz/trade ve hp view olup en son 1.20c yi destekliyen versiyon

    ve herhangi bi mapde istediimiz zaman on a basıp açıyoruz (dotada ah yazıldıktan sonra açarsanız daha iyi olur)

    Gelelim teker teker buttonların ne işe yaradıının incelenmesine

    //gelecekte gelicek olan sorular a edit ihtimali için alttaki posttan yazıcam


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    Mainmap kısmı

    Fog of war(karanlığı kaldıran kısım)||

    Remove derseniz tüm harita açılır(Bazı korumalı maplerde scriptlere takıldıı için kullanmıyorum dota için geçerli deildir)

    Players:sadece kullanıcılar çevresindeki karanlıı kaldırır

    inverse:Adı üstünde karanlık la aydınlık yer değiştirir:D 

    fog:karanlık durur ünitleri görürsünüz 

    --------------------------------------------------

    View Skills :Karşı oyuncunun üstüne tıkladıınızda hangi skillere verdinii görebilirsinz

    Reveal inv:herhangi bi inv unit i normal görürsünz fakat tıklıyamassınız

    Reveal illusion:ilizyonları mavi renkle gösterir 

    _______________________________________________________________________________________________

    Minimap kısmı

     

    Fog of war||

    Remove derseniz tüm harita açılır(Soldaki minimap adı üstünde)

    Players(Sadece oyuncuların renklerini görürsünüz)

     

    _________________________________________________________________________________________________

     

    Health Bars

    Alt a basılı tutar sizin yerinize güzel olan özelliği ise sadece enemy yada ally ayrımı yapmasıdır

     

    _____________________________________________________________________________________________

    Trade Amount

     

    Dota gibi Trade in ve pump ın izin verilmedii haritalarda takım arkadaşlarınıza gold atmanızı sağlar


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    düzgün oynasana hoca ne böle mh falan :|

    bi ara bende oynuyodum dota falan mh kullananlara ana bacı kayıyoduk. oyunun bütün zevki kaçıodu. pusu kuramıoduk. rush yapamıoduk. 


    www.yesilgrow.com - Growshop
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    ???? çok pardon ama istediğim gibi oynarım sana ne :d mh sız oyun istiyosan garenaya git ondada mh ı açıklıcam birazdan

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Alpn bunu yazdı:
    -----------------------------
    ???? çok pardon ama istediğim gibi oynarım sana ne :d mh sız oyun istiyosan garenaya git ondada mh ı açıklıcam birazdan
    -----------------------------

    ne demek sanane ? senin gibiler yüzünden bıraktım oynamayı artık oynamıyorum bu arada.  oyunumda kullananların analarına sövmekten sıkıldım bu küfür bana yakışmıyo dedim oyunu bıraktım :)

    he dersin ki benim ailevi meselem tamam beni bağlamaz :)

     

    zaten bağlamıoda ben adam gibi yazdım yazacamı ters cevap veren sensin :) neyse takıl hoca sen :) 


    www.yesilgrow.com - Growshop
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    Bıraktıın iyi olmuş:)

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    yahu multiplayer oynanan oyunu hile ile oynamanın nesini savunuyosun ki sen? adamın yerine koysana kendini? oyunlarda sana ana bacı sövmeleri hoşuna mı gidiyor? hayır onu geçtim bir de artist bi tavırla konuşuyosun yok hilesiz oyun istoysan şuraya git falan filan diye!!! sizin gibi tipler yüzünden zamanında cs ortamları da bozuldu zaten. git singleplayer oyunlarda ne hile yapmak istiyosan yap ama multiplayer oynarken biraz düşün, eğer hala hile yapmaya kararlı olursan psikoloğa falan görün vardır bi ezikliğin önceden kalan.


    Metallica Rules
Toplam Hit: 4284 Toplam Mesaj: 7