folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Western Union İle Para Gönderen Varmı



Western Union İle Para Gönderen Varmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    bu western ile nasıl para gönderebiliriz. konu hakkında bilgisi olan varmı acaba. güvenli bir sistem mi ... kaç günde ulaşır para. 


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Çok kulladım, gayet güvenlidir, aldığın işlem numarasını düzgünce karşı tarafa veriyorsun, o kişi de birkaç saat içersinde gidip dünyanın herhangi bir yerindeki "Western Union" logolu bankadan ufak bir form doldurup (gönderenin adı soyadı, gönderilen ülke, gönderilen miktar, işlem numarası)  parayı alıyor.


    Ehl-i Byte
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Güvenilir hoocam .. Hatirladıgım kadarı ile 11 haneli MTNC numarası oluyor onunla cekıyorsun parayı .. veya gonderdıgın kısıye onu verıyorsun bilgileri dogru vermen lazım yoksa parayı cekemez .. eger msn internet uzerınden aliş veriş yapıcaksan dıkkat et western union kagıtlarının sahtesını felan ayarlayabılıyorlar .. para elıne gelmeden sakın bırsey verme karsı tarafa dolandırılmanı ıstemem .


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    para birimi euro ya da dolar ise şöyle bir yol izlemen daha uygun fiyatta olur

     

    paranın senin tarafından yollanacağını ve euro olacağını var sayıyorum (karşı tarafta olsa fark etmez)

    göndereceğin kişinin X bankasından bir tane euro hesabının olması gerekiyor. bu hesabı açtıktan sonra gerekli olan 3 şey var 

    1- iban

    2- X bankasının swift kodu

    3- yollayacağın kişinin kimlik bilgileri

     

    bu bilgileri elde ettikten sonra türkiyede herhangi bir bankaya giderek swift işlemi gerçekleştirmek istediğini söylüyorsun. Onlar da senden bu

    bilgileri istiyor. swift işleminde çift taraflı para kesiliyor. ancak western union a göre daha ucuz olması gerek. bunun araştırmalarını yapabilirsin.

    bildiğim kadarıyla en uygun şekerbank yolluyordu. swift te hem türkiyedeki hem de karşı taraftaki banka belirli bir ücret masraf alır ve paranı

    yollarsın bu şekilde. kur çevrimi olmayacağı içinde iki kere kur hesaplanması gerekmiyor (normalde farklı bir döviz kuru ile yollacaksan kendi

    paran önce dolara sonra o kura çevrilir direk çevirme işi yok her şey dolar üzerinden çevriliyor. 2 kere kur farkı alındığı için de biraz zararlı

    oluyor)

     

    yapacağın en mantıklı iş göndereceğin mebla için western union un ne kadar para keseceğini ve swift ile hangi bankanın ne kadar keseceğini

    öğrenip en uygunu neyse onu yapmaktır.


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Hocam gönderenin ismini soyismini doğru yazmaya gayret et babam yurtdışından bana bu yöntemle gonderiyor du 3 haneden fazla yanlış olursa sıkıntı cıkabilir.


    Zamanı durduramazsın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    para birimi euro ya da dolar ise şöyle bir yol izlemen daha uygun fiyatta olur

     

    paranın senin tarafından yollanacağını ve euro olacağını var sayıyorum (karşı tarafta olsa fark etmez)

    göndereceğin kişinin X bankasından bir tane euro hesabının olması gerekiyor. bu hesabı açtıktan sonra gerekli olan 3 şey var 

    1- iban

    2- X bankasının swift kodu

    3- yollayacağın kişinin kimlik bilgileri

     

    bu bilgileri elde ettikten sonra türkiyede herhangi bir bankaya giderek swift işlemi gerçekleştirmek istediğini söylüyorsun. Onlar da senden bu

    bilgileri istiyor. swift işleminde çift taraflı para kesiliyor. ancak western union a göre daha ucuz olması gerek. bunun araştırmalarını yapabilirsin.

    bildiğim kadarıyla en uygun şekerbank yolluyordu. swift te hem türkiyedeki hem de karşı taraftaki banka belirli bir ücret masraf alır ve paranı

    yollarsın bu şekilde. kur çevrimi olmayacağı içinde iki kere kur hesaplanması gerekmiyor (normalde farklı bir döviz kuru ile yollacaksan kendi

    paran önce dolara sonra o kura çevrilir direk çevirme işi yok her şey dolar üzerinden çevriliyor. 2 kere kur farkı alındığı için de biraz zararlı

    oluyor)

     

    yapacağın en mantıklı iş göndereceğin mebla için western union un ne kadar para keseceğini ve swift ile hangi bankanın ne kadar keseceğini

    öğrenip en uygunu neyse onu yapmaktır.

    Euro hesabına gerek yok hocam. Ben yıllardır almanyadan garanti bankasına alıyorum TL hesabıma ödemeyi. Yatırıyorlar, veriyor MCTN ni, giriyorsun internet şubene western union işlemleri kısmından gerekli yerleri doldurup o an ki kurdan TL olarak hesabına aktarıyor paranı

     

    Edit // yanlış anlaşılma.


    Gel bili bili gates
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    50 dolar göndereceğim mesela kaç lira komisyon gider.


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.ptt.gov.tr/index.snet?wapp=bankServices_tr&id=5F2E3DE1-E9AD-4484-9C31-D848C4D8D2D6&upId=E3F21601-5E8B-4494-844E-AC6DD0BB7F44&open=1&im=1

     

    http://www.garanti.com.tr/tr/bireysel/subesiz/internet_bankaciligi/islemler/western_union.page

    Western Union Ücret Tarifeleri

    USD
     
    EURO
    TUTAR MASRAF   TUTAR
    MASRAF
    0-100 15 0-105
    15
    101-200 22 105.01-180
    20
    201-300 29 180.01-285
    28
    301-400 34 285.01-360
    30.50
    401-500 42 360.01-465
    38
    501-750 47 465.01-770
    46
    751-1000 52 770.01-925
    48.50
    1001-1500 78 925.01-1385
    72.50
    1501-1750 83 1385.01-1615
    77.50
    1751-2000 93 1615.01-1845
    87.50
    2001-2500 113 1845.01-2305
    105.50
    2501-3000 123 2305.01-2815
    113
    3001-3500 143 2815.01-3325
    133
    3501-4000 163 3325.01-3840
    154
    4001-4500 183 3840.01-4355
    175
    sansar55 tarafından 14/Ara/12 11:01 tarihinde düzenlenmiştir

    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    ****************

    sansar55 tarafından 14/Ara/12 10:59 tarihinde düzenlenmiştir

    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GonyaLi
    GonyaLi's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2012
    Erkek
    narkozMRT bunu yazdı

    bu western ile nasıl para gönderebiliriz. konu hakkında bilgisi olan varmı acaba. güvenli bir sistem mi ... kaç günde ulaşır para. 

    nereye gondereceni bilmiorum ama ben her ay fransa dan turkiyeye gonderen biri olarak gayet basit bir gonderme secenegi. bekleme sureci yok oyle kac gun alir diye. gonderdin an eline 10 haneli numara veriyolar. o numarayi istedin an gonderecegin kisiye ver istedigi an alir o numarayla.10 saniye sonra bile aliyor gonderdin an itibariyle . ben gonderirkene adres felan yazmiyorum. sadece gonderecegin ulke . isim ve soy ada dikkat edilmeli. . ne kadar ucret alirlar konusuna gelirsek gonderme basina. gondercegin paraya gore degisiyor. ne kadar fazlalasirsa yukselir gonderme maaliyeti normal olarak.


    Küçücük Gözbebeğimden, Hayatıma Girdin De Kocaman kaLbimin Neresine Sığamadın Da Gittin
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    narkozMRT
    narkozMRT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2005
    Erkek

    gönderdim para ama isimde bi hata olmuş bunu teb bankasında yaptım gidip tekrar isim değişikliği yapıp arkadaşımın parasını almasını sağlayabilirmiyim böyle bir imkan var mı..


    Ne Olursan Ol Beni Bul ; https://www.facebook.com/izmirliyimmm
Toplam Hit: 4007 Toplam Mesaj: 11