Wifi Ağ Kurma Acil
-
arkadaşlar wifi modem var masa üstü kabloyla bağlanıor leptop wifi le bunun arasında nasıl ağ kurarız oyun oynamak için acil
-
herkes aynı modeme bağlıysa Çalışma grubuna herkes aynı ismi yazsın sonra bilgisyarları baştan başlatın
sonra makinası iyi olan birisi oyunu kursun sonrada girin oyuna :)
-
he bu kadarsa :d ok bıde hamachi geldı aklı ma
-
hmm hamachi de güzel fikirmiş yani ağ kurdan ikisini de aynı çalışma grubuyla kaydedince olur diyosun ben de bugün yapıcaktım böyle bişey tesadüf işte sağolun
-
herkez aynı işletim sistemini kullanmalı (vista,xp birbirini tanımıyor). Herkez aynı modeme bağlansın landan girin oynayın.
-
:W ha bneımkınlerden bırı vista bırı xp ozaman hamachi
-
oksijen bunu yazdı:
-----------------------------
herkez aynı işletim sistemini kullanmalı (vista,xp birbirini tanımıyor). Herkez aynı modeme bağlansın landan girin oynayın.
-----------------------------Bunla bir alakası yok, işletim sistemleri farklı olsa da olur. Aynı ağa bağlanın. Çalışma grupları aynı olmasa bile olur kurulu olan oyun görülmez genelde, ip yazarak bağlanmanız yeterli olacaktır ama en kolay yol, çalışma gruplarını aynı yapın..
Toplam Hit: 1468 Toplam Mesaj: 7
