Wifi Ağ Kurma Acil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    arkadaşlar wifi modem var masa üstü   kabloyla bağlanıor leptop wifi le  bunun arasında  nasıl ağ kurarız  oyun oynamak için acil
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    herkes aynı modeme bağlıysa Çalışma grubuna herkes aynı ismi yazsın sonra bilgisyarları baştan başlatın

    sonra makinası iyi olan birisi oyunu kursun sonrada girin oyuna :)


    www.yesilgrow.com - Growshop
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    he  bu kadarsa :d ok bıde hamachi geldı aklı ma
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    hmm hamachi de güzel fikirmiş yani ağ kurdan ikisini de aynı çalışma grubuyla kaydedince olur diyosun ben de bugün yapıcaktım böyle bişey tesadüf işte sağolun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek
    herkez aynı işletim sistemini kullanmalı (vista,xp birbirini tanımıyor). Herkez aynı modeme bağlansın landan girin oynayın. 
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek

    :W ha bneımkınlerden bırı vista bırı xp ozaman hamachi

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mamii
    mamii's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    oksijen bunu yazdı:
    -----------------------------
    herkez aynı işletim sistemini kullanmalı (vista,xp birbirini tanımıyor). Herkez aynı modeme bağlansın landan girin oynayın. 
    -----------------------------

    Bunla bir alakası yok, işletim sistemleri farklı olsa da olur. Aynı ağa bağlanın. Çalışma grupları aynı olmasa bile olur kurulu olan oyun görülmez genelde, ip yazarak bağlanmanız yeterli olacaktır ama en kolay yol, çalışma gruplarını aynı yapın..


    ÖSS maratonu başlıyor. Dershane de başladı. Bir süre TBT"de yokum. Seneye kaldığım yerden devam =)
Toplam Hit: 1468 Toplam Mesaj: 7