Wifi Görmeme
-
Merhaba arkadaşlar.
Sorun şu ; yan komşunun netine bağlanmak için wifi açıyorum fakat tarayınca ağ adını bulmuyor.
aynı işlemi nokia ve huwaei telefondan deneyince ağ adını buluyor hatta bağlanıyor.
telefonum iphone 4s
Laptopla deneme şansım olmadı henüz.
sorun neyden kaynaklanıyor olablir?
-
Hocam ag ayarlarini sifirla oyle dene gene baglanmazsa :( baska ne yapilabilir bilmiyorum .
-
Arayuz e girip wireless kanalini degistir otomatiktedir oyle dene hocam
-
sıfırlamak için, cmd'yi yönetici olarak başlat aşağıdaki kodu çalıştır daha sonra yeniden başlat.
netsh int ip reset c:\resetlog.txt
http://support.microsoft.com/kb/299357/tr -
Bu wifilerde yayın otomatikte ise ne değişiyor 1 2 3 10 küsüre kadar var sanırım bu nedir bilen varmı..
-
yunusdogan bunu yazdı
Bu wifilerde yayın otomatikte ise ne değişiyor 1 2 3 10 küsüre kadar var sanırım bu nedir bilen varmı..
Türkiyede 1-11 arası diye biliyorum
0x656e tarafından 20/Oca/14 11:07 tarihinde düzenlenmiştir
Yayın kanalı işte genelde çoğu wireless mı diyeyim 11 kullanıyormuş sanırım performans için bunu değiştirin diyorlardı yani çok kullanılan kanala geçerseniz parazit olur felan diye. -
Hmm arada yurtta router kafayı yiyor bazen hiç bağlanmıyor diğer katlara bağlanıyoruz bazende canavar gibi iş görüyor her katı manuel yapıp 5 6 7 8 yapsam düzelir demekki..
E böyle yapınca yurt dşndan gelen cihazlar için görmeme durumu olabilirmi böyle bi ihtimal varmı
-
Wi-fi Adını ve şifresini elle tanımlayıp otomatik bağlan dediğinde de bağlanmıyor mu hocam?
-
simdi sen acikca android ve nokia goruyor ve baglaniyor [ SORUNSUZ ] ama iPhone goremiyor ve baglanamiyor mu demek istedin ?
-
otomatik olan ayarı 11 yapın düzeliyo sorun.bilmem ne kanalı.
