folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Wifi Sinyal Kaybı Hakkında



Wifi Sinyal Kaybı Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ya arayuzden bakıyorum zaman zaman benim wifi adaptör 6mb/s alıyor zaman zaman 65 oluyor. bu kayıpları nasıl minimize edebilrim. çok yoğun şekilde oluyor birde bu ya..


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    Konuyu biraz daha açarmısın? 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Wifi adaptoru ile maks 65 kb/s almam lazimken 3 saniyede bir 6-20-6-30-50 kb gibi degerler aliyorum. Cok yavaslama okuyor


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    endenius
    endenius's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2013
    Erkek

    ap ayarlarını kontrol et

    bgn mix olma ihtimali yüksek

    n 40mhz ayarına al

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Abi wifi sinyali değişik birşeydir.Bak ben uzaktan çekiyorum 1 cm ile 60 kb dan 600 kb'a çıkıyor.

    Eğer uzak noktadan çekiyorsan yagi anten falan alarak sorununu bir nebze halledebilirsin.Yok eğer evdeysen in-door kullanılan bir anten alıp modemine takabilirsin yani pc de değil modemdede sıkıntı olabilir.O kadar çok şey var ki önce senin bilgi vermen gerek

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Evde kullaniyorum 10 m gibi uzaklik var. N tipi wifi adaptor var.

    Airties air serisi 5430 mu neydi ondan  var

    Bir de everest 689 serisi wifi adaptot  var. 


    Boş İşler Uzmanı..
Toplam Hit: 709 Toplam Mesaj: 6