folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Wildstar Free2play Oluyor



Wildstar Free2play Oluyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Dün dolanırken gördüm donanımhaberde. Wildstar free2play oluyor. 

    Oyun hakkında konuşacak olursam tanıtımlarından atmosferine herşey çok farklı yapılmış ve bence şu anda tekdüze tüm oyunlardan daha eğlenceli bir oyun.

    Söylenen eksi yönlerine gelecek olursak oyun hardcore oyunculara hitap ediyordu ve dungeonlar çok çok zordu ayrıca optimizasyon sorunları vardı deniliyor genelde herkes bu sebepten oyunu bırakmış.

    Ancak ncsoft açıklama yapmış ve bunları kolaylaştırıp daha casuale hitap edecek ve b2w olmayan bir oyun çıkaracaklarını söylemişler. Hatta şimdiden bu çalışmalara başlamışlar.

    f2p versiyon şu anda closed betada ancak oyunun normalini g2k'dan 20 liraya alabilirsiniz. Önceden parayla oynayan oyunculara ek banka slotu vs gibi şeyler verilecek bence 20 liraya değer.

    Oyunun devspeak video serilerini bile izlerseniz her açıdan farklı olduğuna kanaat getirirsiniz diye düşünüyorum.

    Ben dün aldım sınavlar bitince bir engineer açıp başlayacağım. İngilizce kasarım hemde arada eğlenirim diye başlıyorum

     

    https://www.youtube.com/watch?v=2dM21DxsVMc

    Easx tarafından 15/Ağu/15 17:23 tarihinde düzenlenmiştir

    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Oyunun paralı olduğu zamanlarda biraz oynamıştım.

    Kısaca wow killer diye çıkıp oyuncu olmadığından f2p modele geçen onlarca MMORPG'den biri.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    TheAvenqer
    TheAvenqer's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    oynayan varsa düşüncelerini yazabilir mi oyun hakkında

     


    Bot ve lisans ihtiyaçlarınız için pm atınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    Oyunun paralı olduğu zamanlarda biraz oynamıştım.

    Kısaca wow killer diye çıkıp oyuncu olmadığından f2p modele geçen onlarca MMORPG'den biri.

    Hocam bu biraz şuna benzedi. İron mane başlayacaktım 1. filmin başını açtım ilk 15 dakikasında robot göremedim çok kötü filmdi

    Evi taşıyım biraz zaman geçirirsem inceler yazarım.


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdibaba06
    erdibaba06's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2013
    Erkek

    Olsun hocam yinede oynamicaz :D 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Easx bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Oyunun paralı olduğu zamanlarda biraz oynamıştım.

    Kısaca wow killer diye çıkıp oyuncu olmadığından f2p modele geçen onlarca MMORPG'den biri.

    Hocam bu biraz şuna benzedi. İron mane başlayacaktım 1. filmin başını açtım ilk 15 dakikasında robot göremedim çok kötü filmdi

    Evi taşıyım biraz zaman geçirirsem inceler yazarım.

    Hocam öyle oyun hakkında fikrim olmayacak kadar oynamış olsam, oyunu incelememiş olsam öyle bir mesaj atmazdım.

    Tabi herkesin zevkleri farklıdır ama widstar oyununun büyük reklamlar ve pr çalışmaları ile şişirilmiş bir balon olduğu açık. Aynı olay destiny için de yapıldı, bak bakalım şu anda ne kadar oynayanı var :)

    https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/124813-new-player-is-this-game-dead/

    https://www.reddit.com/r/WildStar/comments/39bug8/servers_dead_its_like_playing_solo/

    Yıllardır mmorpg oynayan biriyim(uo zamanından beridir). Piyasadaki birçok popüler mmorpg oyununu oynadım. Hatta birçoğunun kapalı beta testerı olarak birsürü geribildirim yaptım. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum bir oyun aylık ücretten f2p modele geçiyorsa, ya firma batmıştır ya da oyuncusu artık o kadar azalmıştır ki oyunu canlandırmak için böyle bir harekete girişmişlerdir.

    Çok nadir bazı mmorpgler bunun dışında kalıyor. Bunlar da genelde kore çıkışlı online oyunlar(cabal online, tera online ve ismini hatırlayamadığım böyle birsürü oyun). Kore de 1-2 yıl ücretli olarak koreli oyunculara hizmet verdikten sonra f2p modele geçp dünyaya açılıyorlar.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 746 Toplam Mesaj: 7
wildstar