Wim 7 Başlangıç Logosunda Takılıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Inferius
    Inferius's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    Arkadaşlar dün gece sorunsuz bir şekilde kapattım bugün bilgisayar Windows logosunda takılıp kalıyor başlangıç onarma işlemini de yapamıyorum. Aynı zamanda güvenli modda çalıştırmaya çalıştığımda da classpmpSoysa dosyasında takılır kalıyor sizce sorun nedir ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    cd den açılan xp ile dosyalarını kurtar yeniden kur uğraşma sistemi onarmakla

    Hirenbotcd yi öneririm live için

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordi1903
    cordi1903's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2013
    Erkek

    Kardeşim İşletim sisteminde bir sıkıntı olmuş en temizi format

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Inferius
    Inferius's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    Eyvallah beyler. Hirenboot'u USB ile deneyeceğim umarım olur :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Benzer bi sorun kuzenin başına gelmiş olup , hatta konu açmıştım buyur ;

    http://tahribat.com/Forum-Windows-Baslatiliyor-Diyor-Takiliyor-171851/

    Müritlerle bi çözüm bulamamıştık işletim sistemi Win7'idi kuzen win8 i denemek istiyordu elime ilk geçen win8 cdsi ile formatladım.Ama win8'i tavsiye etmiyorum.Bu tarz konuların çözümü format.

    Kolay gele (;

    tolgaStain tarafından 01/Ağu/13 18:28 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Inferius
    Inferius's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    Hallettim sonunda, hepinize teşekkürler.

Toplam Hit: 1136 Toplam Mesaj: 6