

Wim 7 Başlangıç Logosunda Takılıyor
-
Arkadaşlar dün gece sorunsuz bir şekilde kapattım bugün bilgisayar Windows logosunda takılıp kalıyor başlangıç onarma işlemini de yapamıyorum. Aynı zamanda güvenli modda çalıştırmaya çalıştığımda da classpmpSoysa dosyasında takılır kalıyor sizce sorun nedir ?
-
cd den açılan xp ile dosyalarını kurtar yeniden kur uğraşma sistemi onarmakla
Hirenbotcd yi öneririm live için
-
Kardeşim İşletim sisteminde bir sıkıntı olmuş en temizi format
-
Eyvallah beyler. Hirenboot'u USB ile deneyeceğim umarım olur :)
-
Benzer bi sorun kuzenin başına gelmiş olup , hatta konu açmıştım buyur ;
tolgaStain tarafından 01/Ağu/13 18:28 tarihinde düzenlenmiştir
http://tahribat.com/Forum-Windows-Baslatiliyor-Diyor-Takiliyor-171851/
Müritlerle bi çözüm bulamamıştık işletim sistemi Win7'idi kuzen win8 i denemek istiyordu elime ilk geçen win8 cdsi ile formatladım.Ama win8'i tavsiye etmiyorum.Bu tarz konuların çözümü format.
Kolay gele (; -
Hallettim sonunda, hepinize teşekkürler.