Wimdows Server 2008
-
wimdows server 2008 d sürücüsüne kurdum kurulur ken key istedi yaptım pc resetledim ve server açarken bir tane daha key istedi diğer keyi yazmayı dededim satır sayısı azdı oraya netür bir key yazıyoz
-
Arkadaşım ikinci defa açıldığı zaman Serverlar key istemez. O Senin Administrator şifrendir. Kurarken girdiğin Admin şifresini gir tamamdir.
-
yok şifre deyil ilk kurarken ki gibi sayfa geldi key istedi
-
acaba ilk keyi kabul etmedi de tekrar mı soruyor
-
olabilir peki nereden bulabilirim şu keyi
-
sekiz farklı sürümü var hangi windows server 2008i kurdun
-
data center server 2008
-
Windows Server 2008 Datacenter
Product Code : WXGKX-XXW8X-P8KTJ-PFX7T-DPYYWbunuda dene
MVGB2-R88MH-29TQF-Y69Q3-24PYR
Toplam Hit: 861 Toplam Mesaj: 8
