Win 7 64 Bir Kurulumu
-
arkdaşlar şu an pc ye indirdim 64 bit win 7 yi
win 7 nomral program gibi kuruluyor ya şimdi ben onu kurduktan sonra xp pcde kalıyormu onu silsin istiyorum çünkü
bunu nasıl yaparız
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
arkdaşlar şu an pc ye indirdim 64 bit win 7 yi
win 7 nomral program gibi kuruluyor ya şimdi ben onu kurduktan sonra xp pcde kalıyormu onu silsin istiyorum çünkü
bunu nasıl yaparız
-----------------------------al bi dvd hacı iso olarak yaz nero da dvd ye boot ederek aç hard diskten gir ve format at xpnin olduğu harddisk bölümüne kur
-
diğer türlü xp kalıyormu yani? cd sürücüm bozuk cd yazamıyorum o yüzden sordum.
birde işlemcim amd 645 3.1 bu işlemci 64 bit i destekliyorumu
-
yokmudur bilen
-
-
evet hocam destekliyor (mus).. google amcaya sorman yeterli ;)
-
nasıl soracağımı bilemedim:)
-
Amdnin neredeyse tamami destekliyo haci ayrica usb bellekle format atabilirsin cdromun calismiyorsa detayli anlatmak isterdim ama telden zor oluyo sen googla sor aynen boyle sor bak "usb ile formatmak nasil oluyor"
-
AMELECE
-------------------
-iso mount edilir
-isonun içindekiler usbye atılır
-örneğin USB Bellek U: mount edilen ISO I:
şöyle bir komut girilir:
I:\boot\bootsect.exe /nt60 U: (başlat > cmd'ye giriyosun bunu)
NOT: Flash bellek partisyonu aktif ve birincil olmalı
BEN BUNDAN Bİ BOK ANLAMADIM PROGRAM YAPSIN KENDİ
-------------------------------------------------------------------
http://is.gd/u1TLO0
-
ihtiyac listesi...
windows 7 image dosyasi(x86 veya x64)
4 gb flash bellek
cay veya kahve istege gore bire sarap raki
sigara kullaniliyorsa sigara
30 dk zaman
bot programi windowsun kendi orjinal programidir.
http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool
flash bellegi takip ordaki yonergeleri izleyerek fash bellegini boot ederek iso dosyayisini yazdiriyorsun usb bellegine daha sonra bilgisayarina restart atip takili olan flash bellegini biosta boot ediyorsun ve kuruluma geciosun
geriye kalan hersey senin yetenegine kaliyor hadi bakalim kolay gelsin
