Win 7 Baslangıc Sesi Degisimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaZeM_26
    KaZeM_26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    Win 7 de baslangiz sesinin adini bilen varmii yada bunu nasıl degiştirebilicegimi ?

     

    ses yonetiminde sadece baslangıc sesini cal  secimi var ama degismiyor bi turlu ..  Fikri olan ?


    ..İmza..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    kişiselleştirme dalgasının altında sesler kısmından ses yönetimini aç hacı. Ora sıra sıra görcen zaten aygıt bağlandı, aygıt bağlanamadı, ... ... ... windows açma , windows kapama felan.. windows açılış dalgasını seçecen altta sesi değiştirebileceğin kutu aktif olcak. İstersen listeden bi tanesini seç istersen herhangi bir müzik dosyasını waw haline getir ne koyarsan ko.

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaZeM_26
    KaZeM_26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    windows baslangic haric geri kalan var ama o yok malesef orda ..

    sadece etkin secenegi var ..  dosyanin adini bilen yokmu isim degiştireyim ..


    ..İmza..
Toplam Hit: 828 Toplam Mesaj: 3