

Win 7 Home Basic -Win 8 Yükseltme (Soru)
-
win 7 home basic lisanslı Laptop var elimde (her Türk genci gibi mecburi bir lisansım var)
ben laptopla gelen win 7 home basic lisansımı win 8 e yükseltmek istiyorum eğer makul fiyat ise.
Bunun ile ilgili beni yönlendirecek bir veya birkaç tane Türk Genci varmı beyler.
-
29 tl
https://www.windowsupgradeoffer.com/tr-TR/Registrationa.* benimde taze laptopum var ama garantisi belgesini kaybetmişim :D aldığım tam tarihi bulamıyorum
edit:ahanda hatırladım buldum başvurumu yaparım hoca sağol :D
Gzx tarafından 03/Kas/12 00:06 tarihinde düzenlenmiştir -
hassiktir olaya bak 29 aralık 2011 de almışım başvuramıyormuyum lan ben :D
edit: 1 ocak yaptım yemedi a.* o zaman warez rulz <3 forever
Gzx tarafından 03/Kas/12 00:10 tarihinde düzenlenmiştir -
hacı ben o kampanyadan yararlanamıyorum.
http://windows.microsoft.com/tr-tr/windows/buy?ocid=GA8_O_MSCOM_Prog_FPP_Null_Null
bunu deniyorum bakalım
-
normal indirme fiyatı değilmi zaten 79 lira? 79 lira verdikten sonra windows7 lisansını nereye sokucam ?
müşteri hizmetlerini aradımda bu saatte hizmet vermiyorlarmış :D
almıyorum s*kerim microsoftunu şuanda cracklisi var diğer bilgisayarda canavar gibi :D
Gzx tarafından 03/Kas/12 00:28 tarihinde düzenlenmiştir -
Gzx bunu yazdı
29 tl
https://www.windowsupgradeoffer.com/tr-TR/Registrationa.* benimde taze laptopum var ama garantisi belgesini kaybetmişim :D aldığım tam tarihi bulamıyorum
edit:ahanda hatırladım buldum başvurumu yaparım hoca sağol :D
hocalar Internet Explorer de açın bu sayfayı + orada belirtilen tarihlerde yazın tarihi senin ne zaman aldığını bilmez.
son olarak sallayın kafadan isim falan stress yok.