Win 7 Home Basic -Win 8 Yükseltme (Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    win 7 home basic lisanslı Laptop var elimde (her Türk genci gibi mecburi bir lisansım var)

    ben laptopla gelen win 7 home basic lisansımı win 8 e yükseltmek istiyorum eğer makul fiyat ise.

    Bunun ile ilgili beni yönlendirecek bir veya birkaç tane Türk Genci varmı beyler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    29 tl
    https://www.windowsupgradeoffer.com/tr-TR/Registration

    a.* benimde taze laptopum var ama garantisi belgesini kaybetmişim :D aldığım tam tarihi bulamıyorum

     edit:ahanda hatırladım buldum başvurumu yaparım hoca sağol :D

    Gzx tarafından 03/Kas/12 00:06 tarihinde düzenlenmiştir

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    hassiktir olaya bak 29 aralık 2011 de almışım başvuramıyormuyum lan ben :D

    edit: 1 ocak yaptım yemedi a.* o zaman warez rulz <3 forever

    Gzx tarafından 03/Kas/12 00:10 tarihinde düzenlenmiştir

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    hacı ben o kampanyadan yararlanamıyorum.

    http://windows.microsoft.com/tr-tr/windows/buy?ocid=GA8_O_MSCOM_Prog_FPP_Null_Null

    bunu deniyorum bakalım 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    normal indirme fiyatı değilmi zaten 79 lira? 79 lira verdikten sonra windows7 lisansını nereye sokucam ?

    müşteri hizmetlerini aradımda bu saatte hizmet vermiyorlarmış :D

     

    almıyorum s*kerim microsoftunu şuanda cracklisi var diğer bilgisayarda canavar gibi :D

    Gzx tarafından 03/Kas/12 00:28 tarihinde düzenlenmiştir

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Gzx bunu yazdı

    29 tl
    https://www.windowsupgradeoffer.com/tr-TR/Registration

    a.* benimde taze laptopum var ama garantisi belgesini kaybetmişim :D aldığım tam tarihi bulamıyorum

     edit:ahanda hatırladım buldum başvurumu yaparım hoca sağol :D

    hocalar Internet Explorer de açın bu sayfayı + orada belirtilen tarihlerde yazın tarihi senin ne zaman aldığını bilmez.

    son olarak sallayın kafadan isim falan stress yok.

Toplam Hit: 978 Toplam Mesaj: 6