Win 7 İle XP Arası Ağ Kurulumu.
-
kaç gündür uğraşıyorum ama bir türlü olmuyor. win 7 ne olursa olsun xp yüklü makınayı görmuyor.
vistada sorun yok. hem vista win7 hemde vista xp birini göruyor ama win 7 xp olmuyor :S
normal ağ kablosu kullanıyorum.
başka win 7 yuklu makınada denedim ama olmadı.
çözümü bilen varmı ?
nette herhangı bir konu bulamadım bununla ilgili
-
Klasör paylaştınmı Win7 makinada ?
-
Aşağıdaki adımları yapmadan önce firewall ve antivirüs programlarını ilk öncelikle kapat ve aşagıdaki adımlara yap.
1- İlk önce hem win7 hemde xp makinanın bilgisayarım-özellikler segmesinden çalışma gurubu adını değiştireceksin aynı yapacaksın harfi harfine. Pc restart at her iki makineyede...
2- Hangi bilgisayardaki sabit diskleri görmek istiyorsan o sabit diske sağ tıkla özellikler->paylaşımdan disk sürücünü paylaşıma açacaksın. Bu işlemi tüm paylaşmak istediğin sürücülerde yap. Diskin doluluk oranına göre uzun sürebilir bu sabırlı olman lazım.
3- Bilgisayarıma gir üstteki yerde ağ sürücüsüne bağlan var ona tıkla pencere açılacak oradan gözatı tıkladığında otomatik olarak ağları arayacak orada diğer bilgisayarın ismini göreceksin ona tıkladığında paylaşılan diskleri görürsün onları seçip tamama bastığında bilgisayarımda kendi sabit diskin varmış gibi görürsün tüm işlemleri yaparsın.
Bende windows 7 64bit kullanıyorum laptopda wireless üzerinden yan masamdaki masaüstü bilgisayara bağlanarak işlemlerimi yapıyorum. Masaüstündede xp kurulu.ALINTIDIR
-
tamam denicem hacılar sağolun.
-
windows 7 de yetkilendirme ayaları vs gibi bişi wardı. bi kurcaladım o gün bugündür xpleri ağda tanımıyo :(
-
hocam aynı workgoup yada neyse ona ayarla ikisinide win7 de ortak medya paylaşımını açıp şifreyi kaldır ve xp yi home grubuna al ve de ortak ağ grubuna da alabilirsin sonra refresh at biraz zman sonra win 7 buluyo bulamazsan ipden gir win7 sıkıntı çıkmaz pek ...
-
Win7 ve vistada , güvenlik duvarlarını ve parola korumaları kaldırman öncelikli işlem olsun bence
-
ağ paylaşım merkezinde gelişmiş ağ seçenekleri var soldaki menude orayı kurcala bi bakalım
-
windows7 ve xp ile ağ kurulduğunda çok yavaş bi bağlantı oluyo bilgin olsun denedim gördüm:)
