folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Win 7 İle XP Arası Ağ Kurulumu.



Win 7 İle XP Arası Ağ Kurulumu.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    kaç gündür uğraşıyorum ama bir türlü olmuyor. win 7 ne olursa olsun xp yüklü makınayı görmuyor.

    vistada sorun yok. hem vista win7 hemde vista xp birini göruyor ama win 7 xp olmuyor :S

    normal ağ kablosu kullanıyorum.

    başka win 7 yuklu makınada denedim ama olmadı.

    çözümü bilen varmı ?

    nette herhangı bir konu bulamadım bununla ilgili


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Klasör paylaştınmı Win7 makinada ?


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Aşağıdaki adımları yapmadan önce firewall ve antivirüs programlarını ilk öncelikle kapat ve aşagıdaki adımlara yap.

    1- İlk önce hem win7 hemde xp makinanın bilgisayarım-özellikler segmesinden çalışma gurubu adını değiştireceksin aynı yapacaksın harfi harfine. Pc restart at her iki makineyede...

    2- Hangi bilgisayardaki sabit diskleri görmek istiyorsan o sabit diske sağ tıkla özellikler->paylaşımdan disk sürücünü paylaşıma açacaksın. Bu işlemi tüm paylaşmak istediğin sürücülerde yap. Diskin doluluk oranına göre uzun sürebilir bu sabırlı olman lazım.

    3- Bilgisayarıma gir üstteki yerde ağ sürücüsüne bağlan var ona tıkla pencere açılacak oradan gözatı tıkladığında otomatik olarak ağları arayacak orada diğer bilgisayarın ismini göreceksin ona tıkladığında paylaşılan diskleri görürsün onları seçip tamama bastığında bilgisayarımda kendi sabit diskin varmış gibi görürsün tüm işlemleri yaparsın.

    Bende windows 7 64bit kullanıyorum laptopda wireless üzerinden yan masamdaki masaüstü bilgisayara bağlanarak işlemlerimi yapıyorum. Masaüstündede xp kurulu.

    ALINTIDIR 


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    tamam denicem hacılar sağolun.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    windows 7 de yetkilendirme ayaları vs gibi bişi wardı. bi kurcaladım  o gün bugündür xpleri ağda tanımıyo :(

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    hocam aynı workgoup yada neyse ona ayarla ikisinide  win7 de ortak medya paylaşımını açıp şifreyi kaldır ve xp yi home grubuna al  ve de ortak ağ grubuna da alabilirsin sonra refresh at biraz zman sonra win 7 buluyo bulamazsan ipden gir win7 sıkıntı çıkmaz pek ...


    Hayırlısı...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    Win7 ve vistada , güvenlik duvarlarını ve parola korumaları kaldırman öncelikli işlem olsun bence


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    ağ paylaşım merkezinde gelişmiş ağ seçenekleri var soldaki menude orayı kurcala bi bakalım


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    windows7 ve xp ile ağ kurulduğunda çok yavaş bi bağlantı oluyo bilgin olsun denedim gördüm:)


    " Bir Türk dünyaya bedeldir " Mustafa Kemal Atatürk.
Toplam Hit: 11516 Toplam Mesaj: 9