folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Win 7 Wirelles Sorunu ? Dell Studio 1558 Quickset 64 Bit İstek



Win 7 Wirelles Sorunu ? Dell Studio 1558 Quickset 64 Bit İstek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DonnieDarko
    DonnieDarko's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2011
    Erkek

    herkese kolay gelsin sabah saat 09.00dan beri dell studio 1558 quickset 64 bit arıyorum ama bulamadım elinde olan varsa yükleyebilirmi ?

    ModS:konu başlığını düzelttim daha düzgün konu başlıkları ile konu açalım.

     


    Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    http://ftp.us.dell.com/app/Dell_QuickSet_A03_R242735.exe bu galiba hocam


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DonnieDarko
    DonnieDarko's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2011
    Erkek

    Forever_Piratebay bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://ftp.us.dell.com/app/Dell_QuickSet_A03_R242735.exe bu galiba hocam


    -----------------------------

     

    allah ne muradın varsa versin kardeşim :))

     

    bu oldu işde sabahdan beri indirdigim denemedigim kalmadı


    Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    önemli değil hocam :)


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DonnieDarko
    DonnieDarko's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2011
    Erkek

    bunu yükledim yinede wirellese giremiyorum win 7de araştırdım sorun ondadır yazıyor onuda yükledim şimdi sayende ama yine wirellesle internete girmiyor

     


    Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    hocam dns kullanıyosan otomatik yap bide öyle dene


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DonnieDarko
    DonnieDarko's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2011
    Erkek

    yok dnsleri vsde herşey düzgün ama bir türlü laptopdan wirellese baglanamıyorum telefondan baglana biliyorum ama


    Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    modemi kapat ac olmadı wireless ayarlarindan o baglantiyi sil modemi kapat ac tekrar baglan sorun cozulecektir


    delimiyim ben?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DonnieDarko
    DonnieDarko's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2011
    Erkek

    ayhun bunu yazdı:
    -----------------------------

    modemi kapat ac olmadı wireless ayarlarindan o baglantiyi sil modemi kapat ac tekrar baglan sorun cozulecektir


    -----------------------------

     

    yok hocam olmuyor :S


    Sanki tüm hayatım boyunca, yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim...
Toplam Hit: 1284 Toplam Mesaj: 9