Win 7 Yerel Disk Parçalama
-
Bilgisayarda bir tane yerel disk bulunuyor o da C, 500 gb falan.Bu diski nasıl parçalayabilirim ?
Edit:Halletim, konuyla ilgili döküman-> http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html
-
Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .
ReeX tarafından 03/Kas/12 16:43 tarihinde düzenlenmiştir -
parçalama nedir abi, bölme yazsana şuna
-
ReeX bunu yazdı
Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .
Haklısım hocam, http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html buradaki dökümandan bakarak yaptım çok basitmiş.
-
DeadSoul bunu yazdıReeX bunu yazdı
Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .
Haklısım hocam, http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html buradaki dökümandan bakarak yaptım çok basitmiş.
Teşekkürler anlayışın için
-
ReeX bunu yazdıDeadSoul bunu yazdıReeX bunu yazdı
Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .
Haklısım hocam, http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html buradaki dökümandan bakarak yaptım çok basitmiş.
Teşekkürler anlayışın için
yardım ederim diye girdiydimde mesajlarınızı gördüm.ikinizde çok şekersiniz lan :D
-
Norton partition magic le yapabilirsiniz verdiğin linke bakmadım
-
lalada bunu yazdıReeX bunu yazdıDeadSoul bunu yazdıReeX bunu yazdı
Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .
Haklısım hocam, http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html buradaki dökümandan bakarak yaptım çok basitmiş.
Teşekkürler anlayışın için
yardım ederim diye girdiydimde mesajlarınızı gördüm.ikinizde çok şekersiniz lan :D
ıhh ıhh ;)
