Win 7 Yerel Disk Parçalama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Bilgisayarda bir tane yerel disk bulunuyor o da C, 500 gb falan.Bu diski nasıl parçalayabilirim ?

     

    Edit:Halletim, konuyla ilgili döküman-> http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .

    ReeX tarafından 03/Kas/12 16:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Gimme Some Tits
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    parçalama nedir abi, bölme yazsana şuna

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeadSoul
    DeadSoul's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek
    ReeX bunu yazdı

    Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .

    Haklısım hocam, http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html buradaki dökümandan bakarak yaptım çok basitmiş.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek
    DeadSoul bunu yazdı
    ReeX bunu yazdı

    Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .

    Haklısım hocam, http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html buradaki dökümandan bakarak yaptım çok basitmiş.

     

    Teşekkürler anlayışın için 


    Gimme Some Tits
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    ReeX bunu yazdı
    DeadSoul bunu yazdı
    ReeX bunu yazdı

    Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .

    Haklısım hocam, http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html buradaki dökümandan bakarak yaptım çok basitmiş.

     

    Teşekkürler anlayışın için 

    yardım ederim diye girdiydimde mesajlarınızı gördüm.ikinizde çok şekersiniz lan :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Norton partition magic le yapabilirsiniz verdiğin linke bakmadım

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    lalada bunu yazdı
    ReeX bunu yazdı
    DeadSoul bunu yazdı
    ReeX bunu yazdı

    Tahribat felsefesine aykırı hareket , nasıl bu işi hallettiğini yazsaydın, acemi de üyeler yararlanırdı .

    Haklısım hocam, http://7.enpedi.com/2010/03/windows-7-disk-bolmek.html buradaki dökümandan bakarak yaptım çok basitmiş.

     

    Teşekkürler anlayışın için 

    yardım ederim diye girdiydimde mesajlarınızı gördüm.ikinizde çok şekersiniz lan :D

    ıhh ıhh ;)

Toplam Hit: 1048 Toplam Mesaj: 8