

Win 8.1 E Geçişte Lisans Kaybolması
-
orijinal win 8 vardı kendi kendine win8.1 e yükseldi şimdi benden aktivasyon kodu istiyor pcyi aldığımda cd filan çıkmadı recover var diye üstüne düşmedim şimdi lisanssız kaldım. internette korsan yöntemler var ama para verip aldığım lisans varken niye o işlere bulaşayım. aradım vatan müşteri hizmetlerini şubeye gidip rica edin bi cd versinler diyorlar ne yapayım müridler adamlar verir mi pat diye cd? ben pcyi alalı 7-8 ay oldu .
not: güncellemenin sonunda windowsu aktifleştirmek için wifiye bağlanmak istedi ama bağlanamadı sorun çıkarttı sürekli en sonunda bu adımı atla tarzı bi yazı çıktı nedir bunun çözümü ? -
hocam mağazadan yükseltme işlemi yapıldığı zaman orijinalliği bozulmuyor normalde. İstersen bios üzerinde gömülü lisans anahtarını bazı programlarla okuyup tekrar etkinleştirme deneyebilirsin. olmazsa sıfırdan kurulum dene. Ama vatanın yapabileceği birşey yok diye biliyorum. Cd ile falan ilgili değil lisans olayı
-
biosa gömülü değil mi hocam windowsun lisansı? key istememesi gerek
-
akustikelektrik bunu yazdı
hocam mağazadan yükseltme işlemi yapıldığı zaman orijinalliği bozulmuyor normalde. İstersen bios üzerinde gömülü lisans anahtarını bazı programlarla okuyup tekrar etkinleştirme deneyebilirsin. olmazsa sıfırdan kurulum dene. Ama vatanın yapabileceği birşey yok diye biliyorum. Cd ile falan ilgili değil lisans olayı
kendi kendine güncelledi yani evet biosa gömülü olması gerekiyor bende şaşırdım key istediğinde.
sıfırdan kurulum derken neyi kastettin onu anlayamadım format mı? -
programla biosa yüklü lisans kodunu buldum yazdım ama kabul etmedi
microsoftun sitesinde hata koduna baktığımda alttaki gibi bir sonuçla karşılaşıyorum.
Anlamadığım ben güncelleme filan istemedim kendi kendine yaptı sonrada bana sen iyi bi sürüme geçmişsin mi diyor bu lavuklar?
hafta içi arayacağım ne diyeyim ne edeyim başına böyle bir iş gelen var mı?Bu ürün anahtarı kullanılamadı. (Hata kodu-: 0xC004C003)
Yakın zamanda daha çok özelliği olan bir Windows sürümüne sahip olmak için Windows 8 işletim sistemine Özellik ekle seçeneğini kullandıysanız, Windows Mağazası'nda hemen Windows 8.1 sürümüne güncelleştirdiyseniz bu hatayı görebilirsiniz. Bu sorunu çözmek için bir MicrosoftMüşteri Destek Temsilcisi ile iletişim kurmanız gerekir.
Geçersiz bir ürün anahtarı kullanıyorsanız da bu hatayı alabilirsiniz. Yeni bir ürün anahtarı almanız gerekir veya Windows sürümünün önceden yüklü olduğu bir bilgisayar aldıysanız bilgisayar üreticisine başvurarak orijinal anahtarı isteyin.
-
hocam win8.1 güncelleme olarak gelmiyor, upgrade işlemi ile oluyor. Yani kendi kendine yapmaz, orada bir yanlışlık var.
Lisans kodunu bilgisayar üreticileri kendilerine özel bir kod ile değiştiriyorlarmış, yani sony mesela orijinal lisans numarası yerine sony cihazlar için toplu kullandıkları numaralar var. O lisans anahtarını yazarak windows destek sayfasına girilemiyordu. Etkinleştirme de yapılamıyordu.
windows destek sayfasına elindeki lisans anahtarını yazarak kabul edip etmediğine bakabilirmisin?
-
akustikelektrik bunu yazdı
hocam win8.1 güncelleme olarak gelmiyor, upgrade işlemi ile oluyor. Yani kendi kendine yapmaz, orada bir yanlışlık var.
Lisans kodunu bilgisayar üreticileri kendilerine özel bir kod ile değiştiriyorlarmış, yani sony mesela orijinal lisans numarası yerine sony cihazlar için toplu kullandıkları numaralar var. O lisans anahtarını yazarak windows destek sayfasına girilemiyordu. Etkinleştirme de yapılamıyordu.
windows destek sayfasına elindeki lisans anahtarını yazarak kabul edip etmediğine bakabilirmisin?
o zaman daha açıklayıcı olması için şöyle söyleyeyim uzun zamandır soruyordu 8.1 yapmak istermisin diye bende erteliyordum dün pcyi açık unuttum 4-5 saat sonra bi baktım güncelliyor/8.1e geçiyor. kapatmayın diyordu kapatmadım ben yattım uyudum sabah bi baktım wifiye bağlanmam gerektiğini söyledi bende denedim denedim olmadı sonra lisans istedi skipleyip geçtim :(
lisansı nereye yazacağım kabul edilip edilmediğini kontrol için anlamadım link atabilir misin ? -
sanırım microsoft o sayfayı kaldırmış, önceden teknik sohbete bağlanmak istediğim zaman lisans anahtarı istiyordu.
Hocam aşağıdaki adreste birkaç tane bios üzerinden lisans anahtarı okuma seçeneği var. Hepsini deneyip elde ettiğin lisans anahtarlarını not et. Farklı sonuçlar verebiliyor.
http://8.enpedi.com/2014/08/windows-8-ve-81-lisans-anahtarn-bulmak.html
daha sonra yine etkinleştirme olmazsa telefon ile etkinleştirme denersin. Yine olmazsa bilgisayarda farklı bir sorun var demektir. Bence en garantisi tertemiz windows 8 veya windows 8.1 kurmaktır. Yani format atmak.
-
akustikelektrik bunu yazdı
sanırım microsoft o sayfayı kaldırmış, önceden teknik sohbete bağlanmak istediğim zaman lisans anahtarı istiyordu.
Hocam aşağıdaki adreste birkaç tane bios üzerinden lisans anahtarı okuma seçeneği var. Hepsini deneyip elde ettiğin lisans anahtarlarını not et. Farklı sonuçlar verebiliyor.
http://8.enpedi.com/2014/08/windows-8-ve-81-lisans-anahtarn-bulmak.html
daha sonra yine etkinleştirme olmazsa telefon ile etkinleştirme denersin. Yine olmazsa bilgisayarda farklı bir sorun var demektir. Bence en garantisi tertemiz windows 8 veya windows 8.1 kurmaktır. Yani format atmak.
sayfadakı yöntemlerin hepsini denedim 2 farklı sonuç çıktı ikisinide kabul etmedi . win8.1 nasıl format atabilirim ?