

Win 8.1 Paylaşım (Başkasının Fotoları Görüyorum)
-
Hocalar denetim masasında aygıtlar içersinde bilgisayar görünüyor kimseyi eklemedim fotolarını görüyorum
aygıtı kaldırdım ama bu otomatik ağdaki felan herkes bağlanamasın bunun bi ayarı felan varmıdır hocalar kimse bilgisayarıma bağlanamasın fotolarımı felan görmemesi için
-
wifi ağına bağlı olup media sunucusu olarak paylaşılanlar onlar hacım. muhtemelen çok standart bi kullanıcı ki standart resimlerim klasörüne resimlerini atmış :D
ağ balantılarına girip ev ağından paylaşımı kapat.
-
joe_black bunu yazdı
wifi ağına bağlı olup media sunucusu olarak paylaşılanlar onlar hacım. muhtemelen çok standart bi kullanıcı ki standart resimlerim klasörüne resimlerini atmış :D
ağ balantılarına girip ev ağından paylaşımı kapat.


hocam ayarlar bu şekilde fotoğrafları videoları müzikleri görme şansları varmı ?
konuk ve ortak menüsündeki ağ bulma , dosya ve yazıcı paylaşımı kapalı durumda
seagate189 tarafından 25/Ara/14 00:36 tarihinde düzenlenmiştir -
diğer bilgisayarlardan bağlanmak için kullanıcı parolası kullanı işaretlemen daha güvenlikli.
lakin win8 ve 8.1de net çok kopuyor bu şekilde. çok sık kopuyordu bende. güvenlik duvarını kapattım. ev grubunu açıp tüm dosyaları paylaşıma açtım. sonra çok sikko bi parola koydum şu an daha iyi.
ör parola: Wedfwe^+trg&%/))5373yuhwekjWFQefqFGE4fqFEQeGQGH'H%'
-
joe_black bunu yazdı
diğer bilgisayarlardan bağlanmak için kullanıcı parolası kullanı işaretlemen daha güvenlikli.
lakin win8 ve 8.1de net çok kopuyor bu şekilde. çok sık kopuyordu bende. güvenlik duvarını kapattım. ev grubunu açıp tüm dosyaları paylaşıma açtım. sonra çok sikko bi parola koydum şu an daha iyi.
ör parola: Wedfwe^+trg&%/))5373yuhwekjWFQefqFGE4fqFEQeGQGH'H%'
teşekkür ederim üstad