folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Win 8.1 Paylaşım (Başkasının Fotoları Görüyorum)



Win 8.1 Paylaşım (Başkasının Fotoları Görüyorum)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek

    Hocalar denetim masasında aygıtlar içersinde bilgisayar görünüyor kimseyi eklemedim fotolarını görüyorum

    aygıtı kaldırdım ama bu otomatik ağdaki felan herkes bağlanamasın bunun bi ayarı felan varmıdır hocalar kimse bilgisayarıma bağlanamasın fotolarımı felan görmemesi için


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    wifi ağına bağlı olup media sunucusu olarak paylaşılanlar onlar hacım. muhtemelen çok standart bi kullanıcı ki standart resimlerim klasörüne resimlerini atmış :D

    ağ balantılarına girip ev ağından paylaşımı kapat.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    wifi ağına bağlı olup media sunucusu olarak paylaşılanlar onlar hacım. muhtemelen çok standart bi kullanıcı ki standart resimlerim klasörüne resimlerini atmış :D

    ağ balantılarına girip ev ağından paylaşımı kapat.

    hocam ayarlar bu şekilde fotoğrafları videoları müzikleri görme şansları varmı ?

    konuk ve ortak menüsündeki ağ bulma , dosya ve yazıcı paylaşımı kapalı durumda

    seagate189 tarafından 25/Ara/14 00:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    diğer bilgisayarlardan bağlanmak için kullanıcı parolası kullanı işaretlemen daha güvenlikli.

    lakin win8 ve 8.1de net çok kopuyor bu şekilde. çok sık kopuyordu bende. güvenlik duvarını kapattım. ev grubunu açıp tüm dosyaları paylaşıma açtım. sonra çok sikko bi parola koydum şu an daha iyi.

    ör parola: Wedfwe^+trg&%/))5373yuhwekjWFQefqFGE4fqFEQeGQGH'H%'

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seagate189
    seagate189's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2011
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    diğer bilgisayarlardan bağlanmak için kullanıcı parolası kullanı işaretlemen daha güvenlikli.

    lakin win8 ve 8.1de net çok kopuyor bu şekilde. çok sık kopuyordu bende. güvenlik duvarını kapattım. ev grubunu açıp tüm dosyaları paylaşıma açtım. sonra çok sikko bi parola koydum şu an daha iyi.

    ör parola: Wedfwe^+trg&%/))5373yuhwekjWFQefqFGE4fqFEQeGQGH'H%'

    teşekkür ederim üstad


    Safir T-14 -- Sarsılmaz Kılınç 2000 light -- Browning Hp Mk3-- Derya Mk-12 --------
Toplam Hit: 772 Toplam Mesaj: 5