Win Me Format Ve Yardım.!!
-
arkadaşlar
1. windows me ya hangi komutla format atılır
2.bide dosyalarımı kayb etmemek için ne yapmalıyım yada onarmak için duyduğuma göre repair gibi bişiler varmı ş.yani format atmadan nasıl onara bilirim??
(sistem geri yükleme yaptıım olmadı.)
-
cd yi takıcaksın onar var ztn o yapıyor
-
1- me cd si ile pc yi aç ve komut istemine gir. oraya
format c:/Q veya format d/Q yazıp entere basarsan formatı atar. sonundaki /Q quick format anlamında yani hızlı format atıyor,saniyeler içinde
2- Tamir etme ile neyi kastediyorsun.Geçende arkadaş zip dosyalarının repairi için program vermişti onu kullanabilirsin.Eğer fiziksel bir bozukluk söz konusu ise,komut isteminde scandisk/all ı kullanarak hdd taratabilirsin.Yüzey taramasında bulduğu hataları düzeltir
Kolay gelsin -
önemli uyarı benim cd-rom yok ne yazıki bozuldu ved e teknik sebeplerden dolayı alamıyorum.??
-
me nin güzel bir özelliğide şu,kurulum dosyalarını windows un içine atıyor. c:\windows\options (yanılmıyorsam burasıydı) bu dizine bak orda kurulum dosyalarının hepsi olacak.Yaklaşım 100 mb.Onu C ye kopyala ve ismini me yap.Sonra bir başlangıç disketi oluştur (eh artık bunu yapabilirsin) sonra o disket ile aç pc yi komut isteminden kur u çalıştırabilirsin
Kolay gelsin
Toplam Hit: 1333 Toplam Mesaj: 5
