Win Xp Sp3
-
arkadaşlar bana xp'nin en son yaması lazım acilen hiçbir programı günceleyemiyorum şuan sp1 var bende:(
-
hoja sp3 diye resmi bi şekil çıkmadı daha microsofttan
senin sp3 dediğin bir takım muhterem insanların bazı ek programlar ekleyerek ve vista teması ekleyerek pc yi kasmaktan başka bi sike yaramıyan bazı boklar.
suan xp nin son versiyonu sp2 dir 1 sene sonra gibi xp sp3 cıkacak diye duydum ondan sonra xp yide 98 gibi kenara atcaklar zannedersem
-
nie öle dion geçen gün Pc getirdiler bana Vista çıktı tabii sp3 yüklüydü özellikleride normaldi.Hiçte kasmıyodu
-
yama olarak service pack 3 çıkmış değil ancak bazı güncellemeler olduğu doğru fakat winlogon sistemi nedeniyle orjinal olmayan windowslarda çeşitli uyarılar geliyor. Geçenlerde bilgisayarcının bir servicepack 3 lü xp dediğinde garipsedim oysaki elle girlmiş bilgilerin girilmesine gerek olmayan sadece kendiliğinden kurulan bir service pack 2 windows tu sizde bunu bilgisayraım üzerinde sağ tuş yapıp özellilere bastığınızda versiyon bilgisinden görebilirsiniz kolay gelsin
-
yanlış biliyomuşum o zaman arkadaşlar kusura bakmayın
-
spiderman 3 çıktıya :PP
-
sp3 ü ne yapcan sp5 cıktı Sen onu Indır. Sürümleri farketmes saten Mesela Benımkı Wındows 98 En ıyısı bu Hem hızlı hem dayanıklı . : ) ama virus Girincede Program bıle Kurtaramıyor :D
Toplam Hit: 906 Toplam Mesaj: 7
