Win Xp Sp3

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    arkadaşlar bana xp'nin en son yaması lazım acilen hiçbir programı günceleyemiyorum şuan sp1 var bende:(

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    hoja sp3 diye resmi bi şekil çıkmadı daha microsofttan

    senin sp3 dediğin bir takım muhterem insanların bazı ek programlar ekleyerek ve vista teması ekleyerek pc yi kasmaktan başka bi sike yaramıyan bazı boklar.

    suan xp nin son versiyonu sp2 dir 1 sene sonra gibi xp sp3 cıkacak diye duydum ondan sonra xp yide 98 gibi kenara atcaklar  zannedersem


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lkereng
    lkereng's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    nie öle dion geçen gün Pc getirdiler bana Vista çıktı tabii sp3 yüklüydü özellikleride normaldi.Hiçte kasmıyodu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cruel_storm
    cruel_storm's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    yama olarak service pack 3 çıkmış değil ancak bazı güncellemeler olduğu doğru fakat winlogon sistemi nedeniyle orjinal olmayan windowslarda çeşitli uyarılar geliyor. Geçenlerde bilgisayarcının bir servicepack 3 lü xp dediğinde garipsedim oysaki elle girlmiş bilgilerin girilmesine gerek olmayan sadece kendiliğinden kurulan bir service pack 2 windows tu sizde bunu bilgisayraım üzerinde sağ tuş yapıp özellilere bastığınızda versiyon bilgisinden görebilirsiniz kolay gelsin

    Elektronikci olmak için çok çaba harcamam gerekiyor ANNE
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek
    yanlış biliyomuşum o zaman arkadaşlar kusura bakmayın

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    spiderman 3 çıktıya :PP
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek
    sp3 ü ne yapcan sp5 cıktı Sen onu Indır. Sürümleri farketmes saten Mesela Benımkı Wındows 98 En ıyısı bu Hem hızlı hem dayanıklı . : ) ama virus Girincede Program bıle Kurtaramıyor :D
Toplam Hit: 906 Toplam Mesaj: 7