

Win Xp‘De 2 Başlangıç Dizini.... Yardım Lütfen
-
[boot loader]
timeout=30
default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetecthangisi benim kullandığım xp bilemiyorum.Birini silicem ama karar veremiyom..lütfen bu konuda yardım edin bana hacılar
-
isimlerini değiştir girip bak sonra
edit: default olan zaten partition 1 deki 2. yi sil
-
ama açılışta 2. dizini seçiyorum bu nedenle 1 ile 2 arasında gidip geliyorum...anlamişko
-
isimlerini değiştirip bak hangisine giriyosan onu tut diğerini sil anlamişko
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
isimlerini değiştirip bak hangisine giriyosan onu tut diğerini sil anlamişko
-----------------------------hacı 1 sildim şimdide varsayılan ve xp var varsayılan bi işe yaramıyo onu kaldırmam gerek yani xp o pencereyi görmeden direk açılabilir mi...
-
bunu ---> default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
bununla---> default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWSdeğiştir vede
timeout=0 yap
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
bunu ---> default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
bununla---> default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWSdeğiştir vede
timeout=0 yap
-----------------------------ok sayende düzeldi hacı Eyw.:)