folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Win Xp‘De 2 Başlangıç Dizini.... Yardım Lütfen



Win Xp‘De 2 Başlangıç Dizini.... Yardım Lütfen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    [boot loader]
    timeout=30
    default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
    [operating systems]
    signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect
    signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect

    hangisi benim kullandığım xp bilemiyorum.Birini silicem ama karar veremiyom..lütfen bu konuda yardım edin bana hacılar


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    isimlerini değiştir girip bak sonra

    edit: default olan zaten partition 1 deki 2. yi sil


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    ama açılışta 2. dizini seçiyorum bu nedenle 1 ile 2 arasında gidip geliyorum...anlamişko


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    isimlerini değiştirip bak hangisine giriyosan onu tut diğerini sil anlamişko


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    isimlerini değiştirip bak hangisine giriyosan onu tut diğerini sil anlamişko


    -----------------------------

    hacı 1 sildim şimdide varsayılan ve xp var  varsayılan bi işe yaramıyo onu kaldırmam gerek yani xp o pencereyi görmeden direk açılabilir mi...


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bunu ---> default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
    bununla---> 
    default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS 

    değiştir vede

    timeout=0 yap


    Bittik biz bittik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunu ---> default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
    bununla---> 
    default=signature(ec09ec09)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS 

    değiştir vede

    timeout=0 yap


    -----------------------------

    ok sayende düzeldi hacı Eyw.:)


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
Toplam Hit: 1065 Toplam Mesaj: 7