

Win2003 Serverda Sanal Ses Kartı Oluşturmayı Başarabilen
-
mrb hocalar,
Windows 2003 serverımda sanal ses kartı oluşturmak istiyorum, bir çok yol, yöntem denedim fakat hiçbiri işe yaramadı.
Başta e2esoft un olmak üzere neredeyse tüm Virtual Sound Card programlarını denedim, fakat bir türlü denetim masasındaki ses ayarlarında "Microsoft RDP Auodio" yerine sanal kart sürücüsünün adını göremedim.
Bunu daha önce yapabilen varmı aranızda?
-
Hocam DDK içinde sound kategorisinde bir miniport driver falan mi compile etmek gerekiyor?
Tam amacını söylesene anlamadım amacı
-
şeyhim, amacım serverdan yayın (stream) yapabilmek
-
Limitless bunu yazdı
şeyhim, amacım serverdan yayın (stream) yapabilmek
zamanında denemiş ve başaramamıştım :)
lig tvyi müridlere öyle basacaktım evden basıncada görüntü külitesi kötüydü neydi o günler hey gidi heyy 6k kişi izliyordu lan yaptığım yayını :)