

Win32.Allaple Nedir ? Nasıl Kurtulabilirim ?
-
arkadaslar asp dokumanlarının ıcınde oldugu bır rar ı acarken 2 html dosyasında bu arakadaslarla karsılastım
nod32 uyarı verdı ama sil vs yoktu yanlızca karantınaya aldı.
şuan 2 msn 1 tahrıbat olmak uzere
gelen paketım : 400
giden 2 mılyon küsur..
neyapabılırım ?
-
artı olarak lokal de bulunan butun asp kodlarında iç suncu hatası verıyor sanırım ııs ı de bozmuş :/
-
up!
-
bi baglanip bakayim istersen
buyuk ihtimalle zombi olmustur bilgisayarin
bu kadar veri gittigine gore
Toplam Hit: 1576 Toplam Mesaj: 4