Win7 Açılılış Ve Klavye Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    Öncelikle konu yanlış yerdeyse kusura bakmayın.

    win7 kurulu bilgisayarı normal kullanırken bi anda kilitleniyor ya kapanıyor yada ben res atıorum .Açmaya çalıştığımda da ya dısk boot fai... diyor yada diski gorup normal açılıor bu seferde başlatma onarım ve normal açılış gibi 2 seçenek çıkarıyor onume normal açılışı secebılsem bılgısayar normal bır sekılde açılıcak ama klave ilk ekranda DEL e basarken burada ok tuşları çalışmıor.Belki 10 defa geri ukleme yaptım ama yine aynı sonuç.Lütfen yardım edin...


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    harddiski görüyor olabilir?bios ayarlarından denedin mi


    THE BeYaZ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    hdd bazen görüyo bazen gormuyo bıostan hangi ayarlar


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jale
    jale's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2009
    Homo

    Windows 7 loader kullanıp biosuna zarar vermiş olabilirsin. Once biosunu update et. Sorun kalmaz.

Toplam Hit: 1158 Toplam Mesaj: 4