Win7 Açılılış Ve Klavye Sorunu
-
Öncelikle konu yanlış yerdeyse kusura bakmayın.
win7 kurulu bilgisayarı normal kullanırken bi anda kilitleniyor ya kapanıyor yada ben res atıorum .Açmaya çalıştığımda da ya dısk boot fai... diyor yada diski gorup normal açılıor bu seferde başlatma onarım ve normal açılış gibi 2 seçenek çıkarıyor onume normal açılışı secebılsem bılgısayar normal bır sekılde açılıcak ama klave ilk ekranda DEL e basarken burada ok tuşları çalışmıor.Belki 10 defa geri ukleme yaptım ama yine aynı sonuç.Lütfen yardım edin...
-
harddiski görüyor olabilir?bios ayarlarından denedin mi
-
hdd bazen görüyo bazen gormuyo bıostan hangi ayarlar
-
Windows 7 loader kullanıp biosuna zarar vermiş olabilirsin. Once biosunu update et. Sorun kalmaz.
Toplam Hit: 1158 Toplam Mesaj: 4
