

Win7 De Bu Eklentileri Nasıl Yapmışlar?
-


-
kendi hack tool kısayollarımı yapmak için(hex,oly dbg,lordpe,studpe vs vs) fast explorer 2008 kullanmıştım. Bu da öyle yapılabilir galiba. Win7'de denemedim.
-
http://www.ghacks.net/2010/04/14/add-programs-to-windows-7-contex-menu/
şöyle bir şey yazmışlar...
-
pSkpt bunu yazdı
boyle birseyler. Kaldiran programlar varda adi aklima gelmedi. ekleyen de vardir herhalde galiba sanirsam. Temel mantik regedit kayitlarini degistirmek olsa gerek. -
pcdoktor636 bunu yazdı
kendi hack tool kısayollarımı yapmak için(hex,oly dbg,lordpe,studpe vs vs) fast explorer 2008 kullanmıştım. Bu da öyle yapılabilir galiba. Win7'de denemedim.
ne tarz heykler yapıyorsun hocam, adsl şifrelerinden başka :)
Toplam Hit: 805 Toplam Mesaj: 5