folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Win7 De Tanınan Wireless Usb Adaptor



Win7 De Tanınan Wireless Usb Adaptor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    arkadaşlar windows 7 ye takınca otomatik tanınan yada driver yüklemesinde sorun çıkmayan pahada ucuz işte ağır bir adaptor arıyorum. aramamaın sebebi genelde adaptörü kullandığım pcler windows 7 home ve gpedit.msc den ilkeleri kullanıp diver yüklemesi yapamıyorum. windows kendi drive yüklemeye çalışıp  wireless adaptörü bluethooth generic adapter gibi saçma bir donanımla eleyerek kullanılmaz hale getiriyor. eğer windows 7 home da airties wireless adaptörü kurmayı bilen varsa daha da makbule geçer. şimdiden teşekkür ederim mürid kardeşlerim :)

     


    Hayırlısı...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Airties hangi model ?


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    WUS 300


    Hayırlısı...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    yazılımı var ise önce cihazı takmadan yazılımını kur sonra kurulum bitince cihazı tak olur büyük ihtimal


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    mürid kardeşim win7 ultimate de sorun yok ama home  starter gibi gelişmemiş sürümler sıkıntılı

     


    Hayırlısı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    3Dxsolid bunu yazdı:
    -----------------------------

    mürid kardeşim win7 ultimate de sorun yok ama home  starter gibi gelişmemiş sürümler sıkıntılı

     


    -----------------------------

    wus 300 wın7 dırıver yok

    sen olan drıverı elle gosterıcen tanıyor (linux a tanıtmak ıcın gunlerce ugrastım)

    blutut gordugun yerden sen drıver goster o tanıyor

     


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    win yedi cogunu otomatik görüyor zaten realtek chip setleri vede ralink cipleri


    Hayallerinizi Sadece Biz Gerçekleştiririz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    kinemaxın cihazlarını seçebilirsin 

    bende vardı sıkıntı çıkarmamıştı win7 home basic ve ultimate de . 

    Sen yinede bi araştır hocam 


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    wus 300 windows 7 de sadece 32 bite kuruluyor ve çalıyor yardımcı olurum sana sitelerindede anlatımı var ama kesinlikle 64 bitte çalışmıyor çok denedim bu yüzden yeni adapter aldım sadece 32 bitte çalışıo 

     

    burda sss de yer alıo tıkla gör hocam 

     

    http://airties.com/product-details.asp?pn=WUS-300&s=4&ci=117&i=&cat1=&cat2=&dil=tr 

     Windows 7 işletim sisteminde ürünümü nasıl kurabilirim?

    Windows7 işletim sistemi Wus-300 adaptörünü aygıt yöneticisinde Bluetooth Adaptor olarak görür ve ağ bağlantılarında Kablosuz Ağ Bağlantısı olarak çıkmaz.Tanıtmak için aşağıdaki adımları izleyiniz;

    1. Aygıt yöneticisinde Bluetooth Adaptor`ü sağ tıklayıp "Sürücü yazılımını güncelleştiri" tıklıyanız,
    2. "Sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara" menüsünü tıklayınız,
    3. "Bilgisayarımdaki aygıt sürücüleri listesinden seçmeme izin ver" menüsünü tıklayınız,
    4. "Disketi var" ve sonra "Gözat" butonlarına tıklayınız,
    5. Açılan ekrandan Wus-300 CD`sinin içinden Autorun.inf dosyasını seçiyoruz.
    6. Donanım listeye eklendikten sonra "İleri" tıklayınız ve Wus-300 donanımını Windows7`ye başarıyla tanıtmış olunuz.

    NOT: WUS-300 sadece 32 Bit OS ile çalışır.

    Airties ürünlerini tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    teşekkürler arkadaşlar sanırım sorun 32 bit olmayan işletimsistemlerinden kaynaklanıyor. Hayırlı geceler :)


    Hayırlısı...
Toplam Hit: 1178 Toplam Mesaj: 10