folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Win7 Disk Genişletme Sorununa Çözüm Nedir?



Win7 Disk Genişletme Sorununa Çözüm Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eyuperol
    eyuperol's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2011
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar.

    kuzen notebook getirdi. hiç bir şekilde açmıyordu windowsu. bios ta hdd görünüyor ama xp ve win 7 cd leri ile başlatınca disk i görmüyordu. sonra çalışan cd den xp ve back track la açtım hdd yi görmek için ama görmedi ikisinde de

    bende daha önceki tecrübemden yararlanın masa üstüne taktım açılışta (msdos ekranında 5 adımda) düzeltme yaptı. sonra taktım notebooka gördü

    win 7 CD si ile açtım win 7 yüklü imiş onarmak istedim onarmadı. bende recovery (13gb civarı) bölümünü silip buraya win 7 kurup daha sonra programla C: nin boyutunu büyütmak istedim.

    kurdum windows7 yi sonra acronis disk director ve partition magic ile bölümü genişletmek istedim olmadı sorun verdi.

    daha sonra EaseUS Partition Master 9.2.1 Professional Edition programı bulup bununla bölmek istedim, uzunca bir zamandan (10-11 saat kadar) sonra böldü mesajı geldi kapattım açtım

    D: dölümünü onarmak istedi onayladım bunu da uzunca bir zamanda (7-8 saat kadar) onardı pc açıldı

    sonuç: D bölümü açılmıyor biçimlendirmemi istiyor :(

    Not: ilk windows u kurduğumda D: açılıyordu, ayrıca 160 gb nin hepsine windows kurmuşlar. 

    Şimdi bana D: bölümünü düzeltmem (geri getirmem, çalıştırmam) için önerebileceğiniz yol yöntem program varmı nelerdir

    Başından böyle bir olay geçenlerden yada bilgisi olanlardan önerilerinizi bekliyorum

     

    uzun yazdım çünkü çözüm önereceklere belki faydalı birşeyleri belirtmek için


    İnsanları ( küçük-büyük, yaşlı-genç, tanıdık-tanımadık, eşdost-sevgili vs vs ) sevin, saygınızı gösterin ama kesinlikle insanlara acımayın. Çünkü acıdığınız anda acınacak duruma düşüyorsunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eyuperol
    eyuperol's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2011
    Erkek

    Edit:

    Sorunu Çözdüm Yararlı olur diye yaptıklarımı paylaşayım

    Bozuk olan D: bölümünün üzerine sağ tık-güvenlik ten oradaki kullanıcılara tam yetki verdim

    pc yi güvenli modda açtım. güvenli modda iken D: bölümüne girebildim

    Sağlıklı olsun diye http://www.cyber-warrior.org/forum/hdd-acilmama-sorununa-cozum_502368,0.cwx buradaki işlemleri yaptım

    birde http://forum.donanimhaber.com/m_27249160/tm.htm buradakilerden harmanlama birşeyler yaptım.

     

    sonra hdd yi başka pc de güvenli modda açtım. yedek alıp biçimlendirdim sonra da yedeği geri yükledim. hepsi bu kadar umarım yararlı olur 

    eyuperol tarafından 01/Haz/14 01:47 tarihinde düzenlenmiştir

    İnsanları ( küçük-büyük, yaşlı-genç, tanıdık-tanımadık, eşdost-sevgili vs vs ) sevin, saygınızı gösterin ama kesinlikle insanlara acımayın. Çünkü acıdığınız anda acınacak duruma düşüyorsunuz
Toplam Hit: 1047 Toplam Mesaj: 2