Win7 Dosya Değiştirme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    Selam muritler.

    Win7de bi crack yapıcam crack dosylarını kopyalayıp yapıstırmak isterken yonetici izni lazım diyor.2 saattir ugrasıyorum denemediğim yontem kalmadı googlede cıkan tüm sonucları denedim ancak bi türlü olmuyor cıldırıcam.varmı yardımcı olabilecek bir arkadas


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    Muhtemelen antıvırusun crak dosyasını vırus olarak tanımlayıp kıtlıyordur antıvırusu devre dısı bırak oyle dene. Gene olmazsa program altte calısıyordur. Görevyonetıcısınden bul ve kapat sonra kopyala

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    cyrpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muhtemelen antıvırusun crak dosyasını vırus olarak tanımlayıp kıtlıyordur antıvırusu devre dısı bırak oyle dene. Gene olmazsa program altte calısıyordur. Görevyonetıcısınden bul ve kapat sonra kopyala


    -----------------------------

    yok hacım ya antivürüs kapattım görev yoneticisindede yok ama olmuyor hala.


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    sadece o crack dosyasını kopyalayamıyorum ilginc


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    o dosyayı karantınaya almıstır o zaman.Karantına lıstesınden o doysyı kaldır bılı resetle bıl acılın antıvır. ı tekrar devre dısı bırakıp oyle dene muhtemelen olacakdır.

Toplam Hit: 1316 Toplam Mesaj: 5