Win7 Driver Sorunu
-
arkadaşlar win 7 yukledim camerrayı ve kart okuyucular utanımadı... casper nirvana kullanıyorum... anakart için sis m7x0su diyo
-
Vista sürücülerini indir.Windows 7 vista driverlerini kurma diye google'da arat.Link vermem doğru olmaz şimdi.Keşke konunun altına yazsaydın...
-
vistada yükseltme yapsam diyorum ?
yoksa sfırdan mı kurim ?
-
Benimde sorum olcak ekran kartını tanıdı ama oyum oynamak için ayriyetten driver kurcazmı
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------vistada yükseltme yapsam diyorum ?
yoksa sfırdan mı kurim ?
-----------------------------Sıfırdan kurarsan daha temiz olur tabiki.Çok fazla programım var bilgim var düzenim var diyorsan yükseltme yapman senin için daha iyi olur.
-----------------------------
Benimde sorum olcak ekran kartını tanıdı ama oyum oynamak için ayriyetten driver kurcazmı
-----------------------------
Şuan içinde olan driverlar güncel sürüm.Ama ekran kartına göre değişir tabiki.Atıyorum ati ekran kartına içinde ati catality control center programı olan driver olsa daha sağlıklı olur.Yani oyunlarda sorun yaşıyorsan driverı'ı manuel yükle.Yaşamıyorsan çalışana dokunma derim ben.
