Win7 Easyphp Sorunum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yine bir çalışma ortamı sorunu yine ben :D

    win7 64bitte easy php sorun yaratıyo falan deniyor, kurdum,gerekenleri yaptım çalışıyor gibi duruyo, hem apache hem mysql başlatıldı diyor ancak basit bi merhaba dünya sayfasını bile çalıştıramıyorum şu an. ne yapmamı nasıl yapmamı önerirsiniz diye bir sormak istedim. Tabi googleda arattım

    http://www.ihvanforum.org/showthread.php?t=81015&page=1

    http://www.baybul.com/php/38305-easyphp-kurmak-ve-php-dosyasi-calistirmak.html

    gibi konuları okudum yaptım ancak olmuyor ne firefoxta ne iede.

     

     EDİT:

    apache mysql başlatıldı diyor,yeşil yanıyor yanlarında ancak  aşağıdaki kutucukta sunucular başlatılıyor yazıyor ve tray ikonunun yanındaki kısım kırmızıda kalıyor yeşile dönmüyor.


    :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hata falan mı veriyor? yoksa localhostamı hiç bağlanmıyor ? yada yazdığın kodu direk ekranamı yansıtıyor?


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    hata falan mı veriyor? yoksa localhostamı hiç bağlanmıyor ? yada yazdığın kodu direk ekranamı yansıtıyor?


    -----------------------------

    msnden sana sorcaktım sonra meşgulsündür diye vazgeçip konu açtım yine sen cevaplıyon :D

     

     

     

    bu şekilde duruyo. http://127.0.0.1:portno/deneme.php şeklinde açmaya çalıştığımdada boş beyaz ekran geliyo.


    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    apache ayarlarından portuda değiştirdim 8080e ayarladım ama durum haala aynı,bomboş beyaz sayfa.

    dosya adını index.php yaptım,içinede sadece aşağıdaki kodu yazdım ama bi sonuç alamıyorum.

    <?
    echo "deneme";
    ?>

    :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    <?php

    echo "deneme";

    ?> denesene


    Bittik biz bittik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    EDİT:

    oldu dediğin şekilde yapınca. Bazı programların kısa yazımı kabul etmeyebileceğini okumuş ama unutmuşum :/

    <?php

    $deneme = range(1,10);

    for($i=0;$i<10;$i++)

    echo $deneme[$i];

    ?>

    bu da ikinci denemem oldu :D sağolasın biladerim


    :)
Toplam Hit: 851 Toplam Mesaj: 6